Bjerknez Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Min gamle iPhone var ca 4 år gammel og den har jeg aldri rebootet. Ikke ipaden jeg har nå heller på de to årene jeg har hatt den. Uten de gangene jeg oppdaterer ios da så klart. På Samsungene jeg har hatt har jeg ikke tall for hvor ofte jeg gjorde dette for å forsøke og rette småproblemer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 (endret) Da har man jo i praksis bootet iphone like ofte som jeg har bootet min samsung s9. Folk har vel ikke for vane å boote telefoner med mindre de må. Endret 15. juli 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 At det skal ta så jævlig lang tid for Telia å få svar på RMA fra Samsung. Over to uker nå, er irriterende at dem ikke kan gi telefonen til meg når dette svaret de venter på bare er en formalitet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 minim skrev (13 timer siden): Fatter enda ikke at de klarer å ha så mye bugs i et så elementær del av en telefon. Bugs er som myggstikk, noen går hele sesongen uten å få ett stikk mens andre blir veldig plaget. 1 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 15 hours ago, Quakecry said: At det skal ta så jævlig lang tid for Telia å få svar på RMA fra Samsung. Over to uker nå, er irriterende at dem ikke kan gi telefonen til meg når dette svaret de venter på bare er en formalitet. Be om tilsvarende lånetelefon, så går kanskje ting raskere. Lenke til kommentar
minim Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) mandela skrev (9 timer siden): Bugs er som myggstikk, noen går hele sesongen uten å få ett stikk mens andre blir veldig plaget. Blir oppspist hver gang jeg da Nå sist tok jeg ikke restore av noe heller i håp om at det kanskje skulle bidra til et mer ryddig system. Sitter langt inne å ta en wipe av telefonen å bruke dagesvis på å få den i gang igjen også med alt av login/apps/vpn osv. Endret 16. juli 2021 av minim Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 24 minutes ago, Axefjord said: Be om tilsvarende lånetelefon, så går kanskje ting raskere. Låner en Huawei p10 lite imens fra dem. Den klassifiserer vel sikkert som 'tilsvarende'.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Quakecry skrev (1 minutt siden): Låner en Huawei p10 lite imens fra dem. Den klassifiserer vel sikkert som 'tilsvarende'.. Mener å huske jeg hadde en slik. Fantastisk telefon i sin tid. Den ble byttet i en Samsung og det var en skikkelig nedtur. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 (endret) 9 minutes ago, Nidar2 said: Mener å huske jeg hadde en slik. Fantastisk telefon i sin tid. Den ble byttet i en Samsung og det var en skikkelig nedtur. p10 lite en fantastisk telefon? Du må være helt på bærtur. Den er treg, dårlig kamera, lite ram, også videre. Den er veldig utdatert nå, og i hvert fall i forhold til samsung s8 + og videre. Endret 16. juli 2021 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Quakecry skrev (15 minutter siden): p10 lite en fantastisk telefon? Du må være helt på bærtur. Den er treg, dårlig kamera, lite ram, også videre. Den er veldig utdatert nå, og i hvert fall i forhold til samsung s8 + og videre. Den kostet vel ti ganger mindre også. Overraskende at den faktisk virker Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 3 minutes ago, Nidar2 said: Den kostet vel ti ganger mindre også. Overraskende at den faktisk virker Ja, er jo glad for at jeg har en telefon som fungerer.. Likeså er det kjipt at det tar så utrolig lang tid for Telia å få svar. Synes dem burde latt meg hente ut telefonen, det hadde vært god kundeservice. Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 22% tidlig på kvelden. De siste dagene har jeg svidd av hele batteriet bare på 5-6timers screen on time. 60Hz og 5g deaktivert. Er ikke mye imponert over 5000mAh batteri som yter dårligere enn iPhone 12 pro må jeg si.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Fikk endelig "ny" telefon igjen i dag. En merker virkelig hvor mye bedre telefoner har blitt. Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Du har mer skjermtid på en dag enn jeg har på en uke 🙂 jeg sitter foran 3 monitorer hele dagen og alt som skjer av varsler på telefonen leser jeg og svarer på via Link to Windows / your phone. Nå har åpningen av mobilapps på PC blitt riktig bra også! Så jeg trenger ikke se på tlf skjerm i det hele tatt, egentlig. Men, tlf bruk er individuelt og dermed batteri bruk Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 43 minutes ago, Quakecry said: Fikk endelig "ny" telefon igjen i dag. En merker virkelig hvor mye bedre telefoner har blitt. Hvilken fikk du og hva hadde du før? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 45 minutes ago, MisteRolf said: Du har mer skjermtid på en dag enn jeg har på en uke 🙂 jeg sitter foran 3 monitorer hele dagen og alt som skjer av varsler på telefonen leser jeg og svarer på via Link to Windows / your phone. Nå har åpningen av mobilapps på PC blitt riktig bra også! Så jeg trenger ikke se på tlf skjerm i det hele tatt, egentlig. Men, tlf bruk er individuelt og dermed batteri bruk Gjorde dette mye før denne link funksjonaliteten kom på plass. Men hvordan fungerer dette nå? Kan man unngå sync av browser settinger, favoritter osv. Samt unngå at innstillinger mellom enhetene synces med dette? Ønsker nesten mer å bare kunne speile det som skjer på telefonen uten å synce noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Dell har fantastisk software for å speile mobilskjerm samt benytte mus/tastatur på pc. Om man ikke har Dell-pc må man gjøre små/enkle modifikasjoner på pc. Endret 19. juli 2021 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 1 hour ago, Theo343 said: Hvilken fikk du og hva hadde du før? Hadde S21 Ultra, men den ble ødelagt, så lånte en Huawei P10 Lite mens jeg ventet. Så fikk jeg henta ny S21 I dag. Virkelig glad for å være ferdig med Huaweien. 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Nidar2 skrev (3 timer siden): Dell har fantastisk software for å speile mobilskjerm samt benytte mus/tastatur på pc. Om man ikke har Dell-pc må man gjøre små/enkle modifikasjoner på pc. Nå er dette innebygget i windows så det er veldig enkelt å sette opp om man har win10. Sikkert nyttig når jeg begynner på jobb igjen, men nå i ferien bruker jeg igrunnen ikke pcen så alt fra face, mail, surfing, bank, youtube, netflix osv går på mobilen. MisteRolf skrev (4 timer siden): Du har mer skjermtid på en dag enn jeg har på en uke 🙂 jeg sitter foran 3 monitorer hele dagen og alt som skjer av varsler på telefonen leser jeg og svarer på via Link to Windows / your phone. Nå har åpningen av mobilapps på PC blitt riktig bra også! Så jeg trenger ikke se på tlf skjerm i det hele tatt, egentlig. Men, tlf bruk er individuelt og dermed batteri bruk Burde likevel holde såpass 😛 Denne sync saken virker sikkert fint når det er tid for jobb igjen å jeg jobber mer fra pc. Nå brukes mobilen til "alt". Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 12 hours ago, Nidar2 said: Dell har fantastisk software for å speile mobilskjerm samt benytte mus/tastatur på pc. Om man ikke har Dell-pc må man gjøre små/enkle modifikasjoner på pc. Hvilken endring? Lastet ned DMC driver men antar jeg må inn med noe reg endringer for å kunne laste ned DMC 3.3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå