Dubious Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Windoge skrev (5 minutter siden): Omtalene er ute for lenge siden, og er som vanlig ganske ubrukelige. Som regel må man vente på klagestormen fra oss vanlige dødelige. Det er reviews det også, fra brukere Reviews/tester før mobilene kommer ut er som regel ubrukelig Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Anbefalinger til deksel til s21 ultra ? Har litt lyst å prøve ett deksel som har sånn ring innebygd for å få litt bedre grep om telefonen Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Nistelrooy skrev (På 29.1.2021 den 23.15): Hvordan er batteritiden for dere som har fått telefonen? Selv kjøpte jeg en S20 FE 5G, men synes batteritiden er skuffende. Etter litt over 4 timer skjermtid i dag er jeg nede på 35 %. Vurderer å angre kjøpet. Jeg eide Samsung S20 FE 5G (snapdragon) i 3 uker før jeg solgte den, og kjøpte en S21. I hovedsak pga. størrelsen. Trives bedre med en litt mindre telefon. Jeg må si at jeg er enormt mye mer fornøyd med S21 enn hva jeg var med S20 FE. Hele kvalitetsfølelsen er annerledes. Bedre byggekvalitet, bedre skjerm. Har også inntrykk av at S21 har bedre batteritid, samt mindre lagg og mer "polished" software. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 (endret) Tipper jeg ender opp med cirka 7 timer skjermbruk i dag. Har brukt den mye for å teste. Er det forresten noen her med bestilling fra Telenor som har fått sendingsbekreftelse på Tag og Buds? Endret 31. januar 2021 av Windoge Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 joakimbo skrev (2 timer siden): Bedre byggekvalitet, Fordi FE er av plast, mens S21 er av glass? FE vil tåle mer De fleste har uansett på deksel, så det er en fordel med plast Lenke til kommentar
bbios Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Dubious skrev (4 timer siden): Fordi FE er av plast, mens S21 er av glass? FE vil tåle mer De fleste har uansett på deksel, så det er en fordel med plast S21 er av plast. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Trodde alle var glass, men er visst bare + og Ultra Lenke til kommentar
joakimbo Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Dubious skrev (7 timer siden): Fordi FE er av plast, mens S21 er av glass? FE vil tåle mer De fleste har uansett på deksel, så det er en fordel med plast Jeg har S21 som også har plast. Men det er et annet type materiale. Grovere/mattere finish enn S20 FE. Kjennes mer ut som glass og sklir mye mindre, føles bedre. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Hva antar dere en kan selge galaxy buds pro for på finn.no? Antar det kommer en god del av dem ut så fort folk får dem.. Er dette noe Ola Nordman faktisk kjøper til fullpris? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 2 minutes ago, MrMidget said: Hva antar dere en kan selge galaxy buds pro for på finn.no? Antar det kommer en god del av dem ut så fort folk får dem.. Er dette noe Ola Nordman faktisk kjøper til fullpris? Full pris i butikk? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Windoge skrev (2 minutter siden): Full pris i butikk? 2490 i de fleste butikker 2371 hos eurotec Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 13 minutes ago, MrMidget said: 2490 i de fleste butikker 2371 hos eurotec Klart det er noen som gir full pris. Ellers hadde det ikke vært marked for det. Prisen må selvfølgelig reduseres noe på FINN. Lenke til kommentar
Baconost Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 MrMidget skrev (20 minutter siden): Hva antar dere en kan selge galaxy buds pro for på finn.no? Antar det kommer en god del av dem ut så fort folk får dem.. Er dette noe Ola Nordman faktisk kjøper til fullpris? Buds Pro? 1700-1800 kanskje. Ser det har ligget noen der i 3 dager til 2000, så flyr ikke unna. Blir nok flere og flere på Finn de nærmeste ukene, så muligheter for et godt kjøp om man jakter slike. Lenke til kommentar
Baconost Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Noen som har fått det tilsendt Buds/Pro/Smarttagfra Samsung enda? Bestilte onsdag, fortsatt Order Status : Preparing Dispatch Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 5 minutes ago, Baconost said: Buds Pro? 1700-1800 kanskje. Ser det har ligget noen der i 3 dager til 2000, så flyr ikke unna. Blir nok flere og flere på Finn de nærmeste ukene, så muligheter for et godt kjøp om man jakter slike. Er de bedre enn sony's wf1000xm3 som ligger ute ny fra butikk til 1500kr? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Baconost skrev (2 timer siden): Noen som har fått det tilsendt Buds/Pro/Smarttagfra Samsung enda? Bestilte onsdag, fortsatt Order Status : Preparing Dispatch Står det samme hos meg, bestilte også på onsdag Lenke til kommentar
virea Skrevet 1. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2021 akira7 skrev (31 minutter siden): Står det samme hos meg, bestilte også på onsdag Det står Begynner å sende: 05 feb. 2021 på ordren min (og på nettsida). Antar de venter på levering til sentrallager. Jeg løste mine problemer med å få hentet kode ved å lage en annen Samsung-konto, da det viser seg at kontoen jeg normalt bruker er registrert med Sverige som land. Dette lot seg ikke bytte, kjempelogisk. Jeg hadde en annen konto som var registrert på Norge, og da jeg logget inn med den fikk jeg hentet kode! Så byttet jeg bare tilbake til den vanlige kontoen etterpå. Eneste ulempen er at oppdateringene ang. kjøpet kommer på en annen epost, ellers gikk det helt fint. Ser flere på Samsungs FB har hatt samme feilen, så det er jo noe som er galt med hvordan kontoen ble registrert i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Her står det enda som "processing". Når det gjelder telefonen er jeg ganske fornøyd med den, føles ut som det er slik S20 Ultra burde ha vært. Synes bare den føles bedre, virker bedre, bedre kamera o.l Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Jeg har fått melding fra posten om at pakke fra Fedex er innlevert i Oslo. Jeg kommer ikke på noe annet jeg har bestilt. Så da antar jeg det er budsene som er på vei 🤷♀️ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 6-7 timers skjermtid er fremdeles veldig dårlig. Ser mange på Reddit som har 10-12 timer med Exynos. En med Snapdragon kjørte 14 timer Netflix før den døde. Jeg mister 10% hver halvtime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå