RolfOve Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har et par spørsmål vedrørende linux i håp om at noen kan svare 1) Hvor kan jeg få en oversikt over hvilke programmer som starter ved innlogging. I den forbindelse vil jeg starte en del program automatisk ved innlogging. Mistenker at det kan ligge i en init fil? 2) Er det noen måte å velge i hvilken desktop bryter et program skal starte? Lenke til kommentar
Booth Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hadde jo vært knall hvis du fortalte hva du kjører. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis det er gnome du snakker om så er det bare å kjøre kommandoen gnome-session-properties og velge og vrake.. Hvis ikke du kjører gnome ..... Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Gode greier. Kan jeg legge inn hvilken desktop jeg vil legge det på? ja, jeg kjører gnome, men var ikke klar over at det hadde noe betydning på hva jeg kjørte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå