Gå til innhold

Tesla bedt om å tilbakekalle biler med defekt skjerm i USA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Salvesen. skrev (1 time siden):

Ja treffer sjeldent. Summon skulle jo fjernes av myndighetene etter ett par dager, skjedde aldri. Samme med FSD beta. Skjedde aldri. Bommer stort sett på alt disse teoriene, men de gir seg aldri! Gode på nederlag:)

Når skrev jeg disse tingene? Kritikken mot summen omhandlet i større grad det å forsvare at FSD L2 aldri vil havne til neste nivå slik ting er implementert nå. Rett har jeg jo, når HW4 er på vei, I tillegg til ny radar. Dette mens dagens biler skulle være 100% klare for L5. 😅👍

Lenke til kommentar
oophus skrev (11 timer siden):

Når skrev jeg disse tingene? Kritikken mot summen omhandlet i større grad det å forsvare at FSD L2 aldri vil havne til neste nivå slik ting er implementert nå. Rett har jeg jo, når HW4 er på vei, I tillegg til ny radar. Dette mens dagens biler skulle være 100% klare for L5. 😅👍

Nå gidder jeg ikke bruke dagen min på å finne påstander i fra deg som du selv godt vet du har kommet med. Men mange gullkorn i denne feks: 

Som denne: 

Sitat

Selv dette med "smart summon" blir kikket litt ekstra på, så jeg regner med det blir trukket fra software siden om ikke så alt for lenge. I det minste håper jeg det ikke blir godkjent her i Europa. 

Oida, ble verken trukket eller ikke godkjent i Europa.. 

Dette tok meg ca 5 minutter med googling. Det er masse å ta av for de som gidder. 

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (5 timer siden):
Sitat

Selv dette med "smart summon" blir kikket litt ekstra på, så jeg regner med det blir trukket fra software siden om ikke så alt for lenge. I det minste håper jeg det ikke blir godkjent her i Europa. 

Oida, ble verken trukket eller ikke godkjent i Europa.. 

Det ble lovet endel rundt smart summon som heller aldri kom, og bruken av funksjonen er på et absolutt minimum etter at folk så hvor dårlig det fungerte. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Marzo skrev (1 time siden):

https://www.businessinsider.com/tesla-computer-touchscreen-recall-nhtsa-designed-for-6-years-2021-2?r=US&IR=T 

Tesla's legal chief, Al Prescott, pushed back against the regulator's definition of a "defect," arguing that the eMMC memory devices in question were only built to last five to six years. 

Det naturlige oppfølgingsspørsmålet blir da: Hva annet på disse bilene er ment å vare i kun 5 år?  NTHSA bør be om en liste. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...