TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) Diskusjon.no loader tregt nå. Vet om tre som sliter med det nå, inkludert meg. Det er helt sikkert enda flere som opplever det. 🥺🥺 Om det er tregt nett eller hva, vet jeg ingenting om. Det kan være hos dere DN eller oss. Vanskelig å vite. 😒😟😔 Det kan ta nesten evig tid bare å åpne PM'en, eller en post blir postet ut. Endret 14. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2021 Den reagerer tregt til og med på mobilen også, både med mobilnett og hjemme nett. 😦😦 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 timer siden): Diskusjon.no loader tregt nå. Vet om tre som sliter med det nå, inkludert meg. Det er helt sikkert enda flere som opplever det. 🥺🥺 Om det er tregt nett eller hva, vet jeg ingenting om. Det kan være hos dere DN eller oss. Vanskelig å vite. 😒😟😔 Det kan ta nesten evig tid bare å åpne PM'en, eller en post blir postet ut. *fire Er nok et serverproblem av ymse slag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2021 Kris85 skrev (2 timer siden): *fire Er nok et serverproblem av ymse slag. Hæ!! Hva er ymse for noe? 😮😮 Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) Ymse = diverse. Kanskje samme treghet som førte til at en artikkel fikk seks(!) kommentartråder også? Endret 14. januar 2021 av koots Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Det kan være noe feil med databasen deres. Kanskje de burde slette lange og inaktive tråder, slik som den der "forumkafeen". Den har over 30000 sider(!) Dette er en oppgave administratorene må ta seg av. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 koots skrev (16 timer siden): Ymse = diverse. Kanskje samme treghet som førte til at en artikkel fikk seks(!) kommentartråder også? Hmm, ser vi har fått andre tilbakemeldinger på dette samme issuet. Sjekker opp dette, takk for at dere gjør oss oppmerksom. Veldig rart. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) Jeg har slitt med tregt forum siden det ble oppgradert og endret. Altså, det er ikke suppe tregt konstant, bare veldig treigt innimellom. Endret 15. januar 2021 av NAVer 2 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2021 (endret) NAVer skrev (4 timer siden): Jeg har slitt med tregt forum siden det ble oppgradert og endret. Altså, det er ikke suppe tregt konstant, bare veldig treigt innimellom. Helt enig, at det skjedde rett etter nye oppdateringen. Opplever også at DN er tregt innimellom. Endret 15. januar 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2021 Fikk i dag dette tre ganger etter vær andre i dag. 😲 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå