sidewinder Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei.. Tror jeg kanskje har ett lite problem....? Jeg har bestilt meg pc. kjøpte AOpen H600B kabinett, Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA Asus A78N8X Deluxe hovedkort etter det jeg har forstått følger det ikke med s-ata utganger fra psu`n. Så spørsmålet blir da, kan jeg bruke den s-ata hardisken selv om det ikke er utgang fra psu`n? at jeg kan koble den til hovedkortet eller noe Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det følger mest sannsynlig med "overganger" med hovedkortet. Dersom du finner en test av dette hovedkortet så kan du lese hva du følger med av kabler. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Noen disker kan du koble på vanlig 12V strømm uttak inn i datamaskin. Jeg har WD og det går fint. Er ikke sikkert hvordan det er med Samsung. Kanskje er det verd å sjekke på samsung web sider. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Eller du kan kjøpe en kabel http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det følger mest sannsynlig med "overganger" med hovedkortet.Dersom du finner en test av dette hovedkortet så kan du lese hva du følger med av kabler. Det kommer ikke med HK. Det er HDD produsenter som skal levere dem. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg fikk med overgang både fra psu produsent (enermax) og hovedkort produsent (abit)...så det er mange hk leverandører som faktisk lever de med. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Det fulgte med mitt Asus P4P800-deluxe hovedkort. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 De hovedkort jeg har kjøpt med S-ATA (3) har det følgt med minst en overgang. Og det er vistnok bare WD som har både S-ATA og Molex plugg. Og det er nok billigere og raskere dersom du kjøper en på ekspert/spaceworld e.l. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har en S-ATA disk (36GB raptor), og jeg trengte ikke en s-ata-strømkabel til den. Bare en helt vanlig 12V. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg kjøpte meg noen nye komponenter for 2 uker siden og da bestilte jeg med en overgang til SATA... Kanskje like greit at det fulgte med en til hovedkortet (Abit AI7), for nå har jeg en i reserve Lenke til kommentar
svennand Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei.. Tror jeg kanskje har ett lite problem....? Jeg har bestilt meg pc. kjøpte AOpen H600B kabinett, Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA Asus A78N8X Deluxe hovedkort etter det jeg har forstått følger det ikke med s-ata utganger fra psu`n. Så spørsmålet blir da, kan jeg bruke den s-ata hardisken selv om det ikke er utgang fra psu`n? at jeg kan koble den til hovedkortet eller noe jeg fikk med en stykk overgang med ditta kortet... (og to overføringskabler type s-ata...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå