linkzero Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Lurer på å kjøpe meg kameratelefon. Vil ha en telefon som er noenlunde rask og med oppløsning >= 640*480 pixler. Pris inntil 3-4000 kr (har allerede abbonement). Hvilken anbefales? Njål. Endret 4. januar 2004 av linkzero Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Nokia 6600!! eller samsung e700 hvis du ikke liker nokia 6600's mange funksjoner... Lenke til kommentar
JaFFaR Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 samsung e700!!! n6600 er stor og stygg, samsung er knøttliten når du klapper den sammen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 samsung e700!!!n6600 er stor og stygg, samsung er knøttliten når du klapper den sammen som jeg har sagt før..... Samsung e-700 er bare brukbart på design.. ellers er det er ubrukelig telefon...... BTW: 6600 er ikke så stor at det gjør noe Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvis du ikke liker nokia 6600's mange funksjoner... Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 E700 er ikke en genial telefon nei, men hvis du bare er ute etter en kamera telefon blir det litt dyrt med N6600 tror jeg.. Den koster litt over 4000, og har kanskje litt mer enn du egentlig trenger. Hva med T630 når den kommer? Lenke til kommentar
linkzero Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 t630 er kanskje en grei telefon det ja. Men den bør være raskere enn t610, den er for treig etter min mening. Njål Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) samsung e700!!!n6600 er stor og stygg, samsung er knøttliten når du klapper den sammen som jeg har sagt før..... Samsung e-700 er bare brukbart på design.. ellers er det er ubrukelig telefon...... BTW: 6600 er ikke så stor at det gjør noe Ubrukelig?! har du noen gang prøvd den? Telefoner som nokia 1311 og Ericsson T19 er ubrukelige, E-700 er ikke ubrukelig! Den har kamera i toppklasse, herlig design, er rask i responsen, veldig god kvalitet på poly tonene og veldig god plass(9mb) + chix dig it N6600 er en super telefon det og, men det har sin pris. Har prøvd den, syns den var god, men litt for stor for bukselomme mi, og den veier for mye, koster for mye og ser ikke like fin ut. Men til gjengjeld så har den det meste. Endret 4. januar 2004 av Citizenx Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 chix dig it????? Hva er det? Lenke til kommentar
linkzero Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Vill gjetting her nå: chix = jenter dig = digger/liker it = den(det) ==> Jenter liker den Njål Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) samsung e700!!!n6600 er stor og stygg, samsung er knøttliten når du klapper den sammen som jeg har sagt før..... Samsung e-700 er bare brukbart på design.. ellers er det er ubrukelig telefon...... BTW: 6600 er ikke så stor at det gjør noe Ubrukelig?! har du noen gang prøvd den? Telefoner som nokia 1311 og Ericsson T19 er ubrukelige, E-700 er ikke ubrukelig! Den har kamera i toppklasse, herlig design, er rask i responsen, veldig god kvalitet på poly tonene og veldig god plass(9mb) + chix dig it N6600 er en super telefon det og, men det har sin pris. Har prøvd den, syns den var god, men litt for stor for bukselomme mi, og den veier for mye, koster for mye og ser ikke like fin ut. Men til gjengjeld så har den det meste. tja....har nå prøvd den...kjøpte den til min mor i jule gave.... Fy flaten for no tull av et meny system... Skjermen for min del er alt for liten... Kamra...hm..greit nok... MEn ellers har den ikke no spesielt av funksjoner.... Å vist du må ha en telefon for å få deg damer syntes jeg synd på deg å e-700 har 9 mb minner....syntes forsatt det er for lite til en tlf...minst 20 mb må det være. Men så mener jeg det ikke går ann å sette disse telefonene opp mot hverandre.... 1 proff ++ tlf (N6600) 1 midels tlf (e-700) Edit: snakker om min smak av telefoner....ikke fakta vist du var forrviret Endret 4. januar 2004 av haddis Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Skjønner ikke at dere gidder å ta kameraet i betraktning når dere skal kjøpe telefon... Etter min mening duger ikke bildene til annet enn MMS osv... Edit: hvertfall ikke på de telefonene jeg har sett, det kan jo hende det finnes en ny high-tech telefon med superkamera for alt jeg vet Endret 4. januar 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Skjønner ikke at dere gidder å ta kameraet i betraktning når dere skal kjøpe telefon... Etter min mening duger ikke bildene til annet enn MMS osv... Edit: hvertfall ikke på de telefonene jeg har sett, det kan jo hende det finnes en ny high-tech telefon med superkamera for alt jeg vet Syns jo ikke akkurat bildene til e700 virker så dårlige, i alle fall ikke de en kan se i amobil sin test. Og personlig vil jeg ikke kjøpe meg mobil for å erstatte digitalkameraet, men det er jo praktisk/gøy å kunne ta egne bilder til mms...men det er min mening Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 chix dig it????? Hva er det? Det betyr at ingen jenter liker han, så han må kjøpe en telefon jenter syns er pen for å bli populær... Men du får jo mye mer for pengene med 6600 da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå