endrebjo Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jeg har en compaq maskin stående i et hjørne og tenkte at jeg kunne sette den opp som server til mitt lille hjemmenettverk (4-5 pc'er). Det er en Pentium MMX 200MHz, 32 MB RAM, 1,5 GB harddisk. Noen som har forslag til hvilken versjon jeg skal velge og slikt. GANSKE FERSK PÅ LINUX Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Se lenger ned på siden. Det ligger en 4-5 slike topicer. Det er t.o.m. en stor guide! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 det er millioner slike poster, hvorfor bare ikke lese en av dem? Eller kanskje du kunne fortalt oss hva du skal ha på den servern. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=178167 se f.eks. denne Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Arg! All denne sytingen og klagingen hver gang noen spør om råd til distro-valg. Uten trafikken disse trådene genererer hadde det ikke vært mye liv her! Jeg vil anbefale deg å sjekke ut clarkconnect - det skal visst være veldig lett å sette opp. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Uten trafikken disse trådene genererer hadde det ikke vært mye liv her! Skal vi vedde? Når Alinux blir ferdig tror jeg nok det blir mere liv, men det er da liv her utenom "Hvilken-distro"-trådene... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Endelig er det i alle fall noe der! Fett design! Når son ca er det antatt ferdig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå