agussi Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) Jeg leter etter store tykke pommes frites i frysedisken i forskjellige dagligvare forretninger, men finner kun små/lange tynne pinner i pakkene. Det er på tide at butikkene gir beskjed til produsentene om at de ønsker å få pakket ned store, tykke og saftige pommes frites til den samlingen butikkene har av de kjedelige pommes frites i frysedisken. Reiser vi til England/USA er det jo ikke noe annet store tykke saftige pommes frites de tilbyr. Jeg bestilte meg Fish and chips på Quality Hotel Sogndal og fikk virkelig smaken på skikkelig god fisk og store tykke saftige pommes frites, dette var nydelig. Det har seg slik at går en på hotellet så har de storhusholdning og får var butikk kundene må se langt etter eller gå på restaurant. Det er vel slik at, hvis jeg ønsker store tykke pommes frites hjemme må jeg vel kutte de selv enten på den ene eller andre måten. Endret 13. januar 2021 av agussi Retting av tekst tittel Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Pommes family fra Rema 1000 er de tykkeste jeg har funnet i frysediskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå