Viewety Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei! Jeg lurte på om et MSI K7T266 Pro2 hovedkort støtter T-bred prosessorer ? I følge Msi sine hjemmesider gjør den ikke det, men jeg skjønner ikke helt hvorfor den ikke skulle gjøre det så lenge T-bred prosessoren har en FSB på 266. Lenke til kommentar
bonito Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du har nok rett, i denne siden er rimelig klar: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...tail.php?UID=28 Er ikke så veldig dyrt med et nytt HK. Selg det du har sammen med CPU og minne når du oppgraderer til noen du kjenner som sitter på noe gammelt. Øystein Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har et nyere system enn det, men det er bare det at det irriterer meg å ha et hovedkort jeg ikke får brukt.... Men jeg har hørt noe om at man kan modde kortet slik at det støtter T-bred, er det noen som har peiling på hvordan man modder det ? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Ikke kan få brukt? Kjøp bare en godt brukt Palmino basert CPU da vel! Jeg har en XP2100 liggende... Endret 4. januar 2004 av hn66 Lenke til kommentar
maggri Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Du kan faktisk bruke t-bred apple-bred og BARTON!!!!! MENNNN!! Dette forutsetter at du får tak i bios 3.74 og at du fysisk fjerner en kondensator på hovedkortet. Det funker fint hos meg! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har hørt om en del som bruker/har brukt T-Bred CPUer på KT266-hovedkort med suksess. Tror det skal gå fint. Hvis du ikke vil ta "sjangsen" får du sikkert kjøpt en billig Palomino på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Denne tråden kan være av interesse : http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=k7t266+pro2 Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 Takker for svar Men lurte på om dere vet hvor man får lastet ned 3.74 bios versjonen ? Er den nyeste Biosen fra MSI den samme ? Finner ikke noe sted hvor jeg kan laste ned versjon 3.74.... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Fant en tysk side om temaet. Mulig du skjønner mer enn meg . Bilde av kondensatoren på siste side : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/617090/ Tror temaet har vært oppe på overklokking.no forumet, så du kan prøve å søke der. Endret 6. januar 2004 av WzUp Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nyeste BIOS finner du på MSI sin side. hk'et støtter t-bred Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nyeste BIOS finner du på MSI sin side. hk'et støtter t-bred Det er helt feil, ihvertfall ifølge MSI sine sider siste jeg så på dem (et par dager siden)... Vis oss en link som viser at dette vil virke da! På disse sidene er bios versjon 3.7 den nyeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå