Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Koronasituasjonen, mistet jobben og ubehagelig dame på butikken

Gjest 5492c...a29

Anbefalte innlegg

Gjest 5492c...a29

Bor i en mindre by og har en butikk jeg handler på. Alle vet hvem alle er, og jeg var en av dem som mistet jobben i situasjonen her. 
Så har vi en ansatt i en butikk som gjør at jeg gruer meg til å gå dit.

En gang i høst så kjøpte jeg flere ting som var på tilbud, stor rabatt , det var kø i kassen og så roper hun «ja du har vel ikke så god råd lenger så nå må du vel følge med på rabatten» 

En annen gang så jeg noen som var litt uheldig og slapp en yoghurt ned, så det ble søl på gulvet på butikken. Kunden beklaget seg, men hun ristet på hodet og bare sa «huffa meg...»

I dag var jeg innom igjen, og da må hun sk høylytt «du går vel bare hjemme du nå..»

Jeg tror jeg begynner å handle på en butikk lenger borte, for jeg orker ikke ansatte som skal trigge depresjonen min altså..

Er jeg følsom som reagerer her? 

Anonymous poster hash: 5492c...a29

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5492c...a29

Vil bare si at vedkommende ikke har Gunn til å være sur på meg eller missunnelig heller. Vi har aldri kjent hverandre særlig godt. 

Lenke til kommentar
Gjest 5492c...a29 skrev (På 12.1.2021 den 10.42):

Bor i en mindre by og har en butikk jeg handler på. Alle vet hvem alle er, og jeg var en av dem som mistet jobben i situasjonen her. 
Så har vi en ansatt i en butikk som gjør at jeg gruer meg til å gå dit.

En gang i høst så kjøpte jeg flere ting som var på tilbud, stor rabatt , det var kø i kassen og så roper hun «ja du har vel ikke så god råd lenger så nå må du vel følge med på rabatten» 

En annen gang så jeg noen som var litt uheldig og slapp en yoghurt ned, så det ble søl på gulvet på butikken. Kunden beklaget seg, men hun ristet på hodet og bare sa «huffa meg...»

I dag var jeg innom igjen, og da må hun sk høylytt «du går vel bare hjemme du nå..»

Jeg tror jeg begynner å handle på en butikk lenger borte, for jeg orker ikke ansatte som skal trigge depresjonen min altså..

Er jeg følsom som reagerer her? 

Jeg har hørt om liknende tilfeller om at folk som sitter i kassen i en dagligvareforretning har blitt omplassert på grunn av at , som det du beskriver også, at en person ikke er egnet for å ha den jobben. Hun som du nevner her burde vel kanskje funnet seg en annen jobb.

Du er ikke følsom om du reagerer på dette.

Endret av Athos2011
Skrive feil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Enig med de andre her. Dette er overhode ikke greit. Ta det opp med lederen i butikken. Du kan sikkert finne telefonummeret til butikken det gjelder på google og ringe ned på den måten.

Du skal ikke finne deg i å bli trakkasert på denne måten. Det er jo det. Vedkommende prøver å ydmyke deg, det er ikke greit. 

Lenke til kommentar

Det er uprofesjonell oppførsel og ikke greit. Tror nok sjefen setter pris på en klage på denne ansatte, slik at de kan følge opp.

Men samtidig må du nok jobbe med å ikke bry deg for mye om hva andre mener, men det er jo selvfølgelig lettere sagt enn gjort hvis man er deprimert og/ eller i kjip livssituasjon. Men ikke umulig heller å jobbe med å bare gi faen i hva andre sier og tenker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...