Lanka Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Når jeg søker på fks boot disk i google.com, og har fått det jeg har fått. Og skal søke på noe annet i Google og trykker på b. så kommer automatisk boot disk i sånn dropdown meny under søkeboksen. hvordan er det mulig å få fjerna sånt tidligere søk osv. Lenke til kommentar
pilopirat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Marker de du ikke vil ha, og trykk delete Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Marker de du ikke vil ha, og trykk delete Har du søkt på p0rn og vil ikkje bli busta? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har du søkt på p0rn og vil ikkje bli busta? Tydeligvis! Ok, seriøst (i assume du bruker ie); Verktøy > Alternativer for internett > Innhold > Autofullfør > resten finner du ut av selv. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har du søkt på p0rn og vil ikkje bli busta? Tydeligvis! Ok, seriøst (i assume du bruker ie); Verktøy > Alternativer for internett > Innhold > Autofullfør > resten finner du ut av selv. Hmm Nope Sorry Azz. Driver Ikke Med Sånt. Men Takk For Hjelpen. Det Funka Faktisk. Syns bare det er no j***** irriterende med sånn lang liste over alt jeg har søkt på for over flere måneder siden. DERFOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå