Gunfreak Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 1 hour ago, Iki said: Vi fikk de nye Battlefront spillene, som er fantastiske. (Spesielt sammenlignet mot de 5 gamle) Squadrons er også et meget bra spill. Helt enig. Mange velger nok å ikke se dem da de tror de er barneserier, men de er så vanvittig mye bedre enn filmene. Filmene har dybden til en Michael Bay film, Clone wars, rebels og ting som knights of the old republic derimot har en flott dybde og mye world building. 2 Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 "Selskapet puster dermed støv av et kjært navn innen spillbransjen" ...Lucasarts? 😄 Har lite forhold til Lucasfilm Games Lenke til kommentar
Mauii Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 Gi meg et åpent Star Wars spill med god grafikk. Der man kan velge side om man ønsker og ikke er låst til kun jedi. Gi meg flere planeter å besøke ( ala Mass Effect). Gi meg mulighet til å bygge min egen lightsaber. Gi meg mulighet til å bruke en "robe" med hette på. Likte godt jedi fallen order, men med flere muligheter kunne det blitt skikkelig gøy. Gi meg rett og slett en moderne utgave av KOTOR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå