Urealistisk Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Er det flere enn meg som gjør absolutt ingenting? Jeg vasker hjemmet, steller meg og trener. Men jeg føler jeg lever i en boble. Jeg går bare hjemme, jobber frivillig noen timer i uken. Jeg holdt på å få en jobb som jeg hadde startet i nå, men som vanlig gikk det ikke. Det ble den andre personen. Jeg har det med å bli sittende i det samme gamle hele tiden. Jeg er forferdelig sint på meg selv. Jeg mistet det jeg egentlig skulle bruke livet på, pga sosiale vansker. Så nå gjør jeg bare ting som jeg ikke har så lyst. Men jeg føler meg underutviklet. Toget har gått. Jeg har ikke engsng erfaring med menn! Flere og flere slår seg nå ned med familie. Jeg surrer som en suppeøse enda. Men jeg har erfart hele livet at jeg går ut av det med tap. Hele livet har jeg tapt mer enn jeg har vunnet på ting og man takler det som ung, men nå begynner jeg å bli "gammel" og da blir det demotiverende. Jeg kommer lett i kontakt med folk jeg ikke kjenner, men jeg konmer aldri videre. Det er så irriterende. Jeg sitter liksom aldri igjen med nye venner. Jeg er bsre kjempe trist fordi også mine bekjente som aldri har hatt kjæreste til og med har funnet. Det er faktisk 3 stykker på kort tid. Jeg er like singel som vanlig. Livet mitt hadde sett annerledes ut om det ikke var for denne jævla pandemien. Men den tar da faen meg aldri slutt!! Hva skal man egentlig gjøre? Det virker som folk flest finner noe som driver dem i livet. Såklart er det sjelden man får både drømmejobb, drømmepartner, drømmehjem, drømmeøkonomi, men isåfal en av disse tingene er på plass. Hos meg er ingenting på plass. Er det tilfeldig eller er det fordi jeg ser ned på meg selv? Jeg har hatt mye som drev meg, men nå er alt tapt fordi noe i meg ikke klarer det. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Er du nå så sikker på at alle de som har de tingene du drømmer om har det så veldig mye enklere enn du tror ? Det er lett å idyllisere andres liv, spesielt når man selv sliter, men spørs om livet ditt hadde vært mindre komplisert om du hadde kjærring, barn og hus, jeg tviler. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Skaff deg en mentor som allerede er det du ønsker å få ut av livet. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Anbefaller lese Unfuck yourself https://www.amazon.com/Unfu-Yourself-Your-Head-into/dp/0062803832 Lenke til kommentar
Gjest 44f7a...235 Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Er i samme situasjon(arb.ledig og singel), men er forbausende komfortabel med det. Jeg har vært i denne posisjonen før og vet hva jeg kan forvente. Og nå er mange titusener i Norge i samme posisjon som oss. Jeg har hatt jobb og kjæreste, men jeg savner ikke den tiden. Forholdet var ustabilt og jobben mislikte jeg. Så no-deal er bedre enn en dårlig deal - utvilsomt! Om 4-5 måneder er coronaen mer eller mindre over i Europa og da er det sommer og ferie og sol og kos 🤓 Hvorfor er du sint på deg selv? Positivitet tiltrekker venner og kjærester og trening gjør en mer positiv. Så få inn en times treningsøkt om dagen og har du noe uoppgjort med deg selv så finn et speil og ta en prat - og gå videre Anonymous poster hash: 44f7a...235 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg