Laserbeam Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Brebånd: Bredbånd 100/10 fra Telia/GET ("fiber" via Coax). Mobil abbonnement: Telenor Next Normal (12Mbit/s) Mobil: Apple iPhone SE 2020 Jeg har hatt litt problemer med diverse nettsider og tjenester de 2 siste ukene. Og har også hatt noen problemer når jeg også er koplet kun på 4G+ med mobilen og ikke via WiFi. Den stasjonære pcn jeg bruker er kablet opp, og er ikke koplet opp trådløst. Har spesielt hatt problemer med Twitch, Blizzard.NET (og World of Warcraft), diskusjon.no, Netflix, YouTube og andre strømmetjenester, Twitter og Discord. Har lest blant annet på Twitter (og DownDetector) at flere har hatt problemer med noen av disse tjenestene. Twitch problemene kan ha noe med AGDQ (Awesome Games Done Quick), da Twitch pleier å slite når den årlige innsamlingsaksjons-strømmen til AGDQ er. Nettavisene jeg leser har jeg dog ikke hatt noen problemer med. Stasjonær pc spesifikasjoner: Spoiler Hovedkort: ASRock B450M Steel Legend, mATX Prosessor: AMD Ryzen 7 3700X @4.4Ghz Prosessorkjøler: AMD Wraith Prism RAM: Patriot Viper RGB 16GB (2x8GB, 3200MHz) Skjermkort: Asus Radeon RX 5600 XT Dual Evo Strømforsyning: Corsair RX 1000M Kabinett: Cooler Master MasterBox Q300L SSD 1: Samsung SSD 950 PRO 512GB SSD 2: Western Digital WD Green WDS480G2G0B 480 GB HDD 1: Western Digital WD2003FZEX-00Z4SA0 2TB Endret 12. januar 2021 av Sarcoex - Gnålern La til PC spesifikasjoner Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg har ikke merket noen problemer med youtube i det siste, men diskusjon.no er det ganske mye trøbbel med for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå