Thorny Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Atter en gang ser vi at Biden ikke er det spor bedre enn Trump. Trump brøt med tradisjonen å ha sivil kontroll over forsvaret ved å velge general McMaster til forsvarsminister. Men mens McMaster i det minste var kompetent, er Joe Bidens forsvarsminister grovt inkompetent, og er håndplukket på grunn av hudfarge og et nært forhold til Bidens sønn, Hunter. Man sa også at Trump omringet seg med sykofanter, men McMaster var ingen fan av Trump. General Austin derimot har et nært forhold til Biden/Obama og blir plukket ut pga. sin hudfarge for å sjekke en mangfolds-boks samt være den "første svarte forsvarssjefen". Austin har sterke forbindelser til forsvarsindustrien. Han har i likhet med ALLE de andre Biden har plukket til Pentagon, personlige økonomiske interesser i at USA går til krig. 1 Lenke til kommentar
Dirigo Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Rasisten Biden fornekter seg ikke. Hans administrasjon blir vel den første i USA uten hvite mennesker. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 11. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) 5 minutes ago, Dirigo said: Rasisten Biden fornekter seg ikke. Hans administrasjon blir vel den første i USA uten hvite mennesker. Det er slik de nyliberale og nykonservative gjør business i USA, og slik eliten og etablissementet holder på makten. Divide and conquer. Splitt og hersk. Man vifter sosiale og moralske panikker foran vingene som store og viktige samtidig som krig og business og finans går under radaren. For venstresiden er det rase og LGBT og for høyresiden er det religion og LGBT. Demokrater flest bryr seg lite om hvem som undertrykker og slavebinder dem, så lenge de har riktig bakgrunn, som f.eks Obama. Og republikanere bryr seg lite om at landet kjøres i dass og middelklassen ranes, så lenge det gjøres av noen som patriotisk vifter med et flagg. Endret 11. januar 2021 av Thorny Lenke til kommentar
Dirigo Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Hva tror folk om sjansen for at Biden går til krig? Jeg var ganske sikker på at Trump ville gå til krig mot Iran, men der tok jeg feil (selv om det var nære et par ganger). Biden er minst like Israel-kjærlig (han har sagt han er sionist) som Trump. Vil Biden invadere Iran for å sikre Israels hegemoni i Midtøsten? Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 11. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2021 3 minutes ago, Dirigo said: Hva tror folk om sjansen for at Biden går til krig? Jeg var ganske sikker på at Trump ville gå til krig mot Iran, men der tok jeg feil (selv om det var nære et par ganger). Biden er minst like Israel-kjærlig (han har sagt han er sionist) som Trump. Vil Biden invadere Iran for å sikre Israels hegemoni i Midtøsten? Jeg tror ikke det er det første som skjer, men lista er faktisk vesentlig lavere med Biden enn med Trump. Trump var tross alle sine feil, en isolasjonist som ikke var noen stor fan av at USA skulle blande seg inn overalt, men tok en skikkelig "stand" der man måtte, som f.eks imot Kina. Med Biden gjør globalistene fullt inntog igjen og kan fort finne på flere konflikter mot små og fattige land. Lenke til kommentar
Dirigo Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Thorny skrev (17 minutter siden): Demokrater flest bryr seg lite om hvem som undertrykker og slavebinder dem, så lenge de har riktig bakgrunn, som f.eks Obama. Og republikanere bryr seg lite om at landet kjøres i dass og middelklassen ranes, så lenge det gjøres av noen som patriotisk vifter med et flagg Demokratene og republikanerne er to sider av samme mynt for meg. Jeg synes dog republikanerne er det minste onde. Nå som demokratene har kontroll over både presidentskapet og kongressen kommer det til å bli veldig stygt. Endret 11. januar 2021 av Dirigo 1 Lenke til kommentar
Dirigo Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Thorny skrev (3 minutter siden): Med Biden gjør globalistene fullt inntog igjen og kan fort finne på flere konflikter mot små og fattige land. Blir spennende å se hvordan forholdet til Nord-Korea blir. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 Dirigo skrev (3 minutter siden): Blir spennende å se hvordan forholdet til Nord-Korea blir. Hva mener du? Det er ikke noe som heter "forhold til Nord-Korea" 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 12. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2021 2 hours ago, Dirigo said: Demokratene og republikanerne er to sider av samme mynt for meg. Jeg synes dog republikanerne er det minste onde. Nå som demokratene har kontroll over både presidentskapet og kongressen kommer det til å bli veldig stygt. Jeg tror nok det motsatte. At demokratene er et marginalt mindre onde. Men da velger man fremdeles mellom onder. Jeg synes det er utrolig merkelig at ikke fler amerikanere har våknet opp og luktet lunta. De trenger kort og godt et tredje parti. Og et fjerde. Og et femte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå