Gå til innhold

Tips for å få lys i tørketrommel

G-Man™

Anbefalte innlegg

Vi måtte bytte ut vår 15 år gamle tørketrommel i dag da den takket for seg. Vi er vant til at det kommer et lys på når vi åpner døren, og antok dette var standard, til og med i dag.

Kjøpte i dag en AEG maskin fra power

https://www.power.no/x/p-883047/?utm_source=ipaper&utm_medium=edm&utm_campaign=eDM-2020-02

Naturligvis antok jeg det var belysning i denne, til og med mens den tromler, selger sa forøvrig det var det også.

Syns egentlig det ser ut til at det er lys på alle illustrasjonsbilde også.

Men det viser seg at det ikke er noe lys overhode 🤣

( hva er poenget med glassdør da egentlig? )

Men, lurte derfor på om det finnes noen snertne led lys som kan monteres? Som ikke vil påvirke tørking, og som ikke blir ødelagt av rotasjonen og varmen.

Gjerne noe som har bevegelses sensor eller noe, som da slår seg av selv når maskinen har vært ferdig en stund.

Setter pris på alle tips :)

Endret av G-Man™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt rart. Lyset i min er kun på når man skal tømme maskinen. Med glassfør hadde det vært kult med lys hele tiden 🙂

Jeg ville ikke ha ettermontert noe. Hverfall ikke inne i en tørketrommel. Ekstra lys på vaskerommet?  Ekstra surt siden du hadde lys i en 15 år gammel maskin. Jeg ble overrasket at det var lys i den jeg kjøpte, hadde ingen anelse at det fantes.

Lenke til kommentar
Sitat

Lidt snyd at en tromler til 7000.- ikke har lys.
Det er så øv at man ikke får at vide at der ! IKKE er lys i tromlen så man står der og roder om man kan finde den sidste strømpe der sidder fast i loftet

Lønner seg å lese omtaler
Dette sto faktisk på Power

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Dubious skrev (På 12.1.2021 den 17.43):

Lønner seg å lese omtaler
Dette sto faktisk på Power

Joda, ser jo det i ettertid. Syns bare det var så merkelig at den ikke hadde det.

Har jo forsåvidt klart å tilpasse oss den nye tilværelsen uten belyst trommel nå da, så livet går jo videre 🤣

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...