Klaudia Kowalik Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Hvordan kan jeg få ut penger fra gavekortet Lenke til kommentar
nor.jorgen Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Kommer an på butikkens praksis. De aller fleste butikker vil ikke gi tilbake penger på et gavekort, det vil jo være et direkte tap for dem. En annen mulighet kan være å bruke gavekortet ved et kjøp, du kjøper noe som ikke koster så mye eller som koster mindre enn beløpet som er på gavekortet. Mange butikker vil da betale ut det som er igjen på gavekortet. F.eks. hvis gavekortet er på 200 kr og du kjøper noe for 150 kr så får du 50 kr samt det du kjøpte. Men noen butikker vil også her gi deg et gavekort på den resterende summen. Spør butikken om hvordan de praktiserer gavekortene. De fleste gavekort har en utløpsdato, men mange lar deg forlenge utløpsdatoen hvis du spør. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Jeg fikk et gavekort på XXL en gang. Kjøpte en vare for så å returnere den senere. Fikk tilbake penger. Det er verdt å prøve? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Samme som Emilsen sier har jeg gjort på flere butikker Lenke til kommentar
Rosegarde Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Hvis det gjelder store penger, så kan du kjøpe noe som er veldig populær og selge på finn. Hvis det gjelder f.eks elkjøp osv. Pozdrowionka Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. januar 2021 Del Skrevet 17. januar 2021 Emilsen skrev (15 timer siden): Jeg fikk et gavekort på XXL en gang. Kjøpte en vare for så å returnere den senere. Fikk tilbake penger. Det er verdt å prøve? Om man vet rettighetene sine så kan du spare mye tid ved å si at du vil gjøre dette om de ikke gir deg pengene. Nekter de så vil de tape mer penger Returnerte varer kan som regel ikke selges til fullpris og de taper uansett mer på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå