Gå til innhold

"Och Piccadilly Circus Ligger Inte i Kumla"

Anbefalte innlegg

Kort oppsummert, med lengre forklaring under:

Er helt umulig å oppdrive filmen Och Piccadilly Circus Ligger Inte i Kumla

Finns det noen inne på det forumet her som har mulighet til å lede meg i en fornuftig retning, eller noen som muligens sitter på en kopi de ikke kunne solgt, eller lånt?

God dag godtfolk. Min far har den siste tiden spurt om jeg ikke kunne hjelpe han med å finne allerede nevnte film.

Han leste langt tilbake i tid boka av Håkan Nesser som han forøvrig likte veldig godt, og så glad som han er i å lese en bok først, for å så se filmen, ble han veldig glad av å finne ut at det var laget en film av boka. Filmen fant han på youtube en gang og hadde som plan å se den, men ble for sen da filmen ble fjernet derfra.

Nå har han spurt meg i det siste om ikke jeg kunne se, og jeg tenkte jo til meg selv at dette var sikkert ikke så vanskelig å finne fram om man graver litt på nettet.

Nå er jo problemet at etter å ha sett igjennom alt er filmen etter det jeg vet, klin umulig å oppdrive fra nett. Bladd om typ 50 ganger på google søk, vært på finn, blocket, tradera og ebay. 
Har også sjekket det som er lokalt av plasser man kan kjøpe dvd. 

Så kommer spørsmålet her. Finns det noen inne på det forumet her som har mulighet til å lede meg i en fornuftig retning, eller noen som muligens sitter på en kopi de ikke kunne solgt, eller lånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...