Miaaaa Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Noen som har anbefalinger til scooter til jente. Hva er best i forhold til kvalitet, pris og eventuelt hva som selger best når man selger videre. Er villig til å betale opp til 25 tusen. Burde jeg da gå for en ny Peugeot, eller en lite brukt Vespa mtp kvalitet og nedgang i pris? takk for svar 😊 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 De tryggeste pleier å være fra en av de store. F.eks. Yamaha, Honda eller Suzuki. Jeg er stor fan av Honda. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Pass opp for denne fella: https://www.tv2.no/a/11784570/ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 Ikke kjøp fra nettbutikk. Sørg for at du kan se på, sitte på og helst prøve før du kjøper. Sørg for at det finnes verksteder som kan reparere. Mange verksteder vil ikke engang ta i ukjente kina-merker da de har hatt mye negative erfaringer med de tidligere. Sørg også for at det er god deletilgang i Norge. Kjøper man fra de store som Yamaha, Suzuki, Honda, Piaggio, Aprilia og sikkert noen andre også så er man ganske godt sikret. Jeg vet ikke hvem og hvor Vespa produseres nå. Tror det var Piaggio tidligere. Mulig det er de fremdeles. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 (endret) Elsykkel Trenger ikke førerkort, forsikring, hjelm, årsavgift Kan fint brukes om vinteren Får man piggdekk til scooter? og hvor lett er de å bytte selv? Ser noen bruke scooter om vinteren med fotan spredt ut til hver side Endret 11. januar 2021 av Dubious Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå