Jarbra Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Heisann. Jeg driver på et lite prosjekt med strømforsyningen, og lurte på hvordan jeg kan få løsnet kablene i ATX-kontakten ... Jeg fant ut at det bare var til å dra litt hardt i floppy-kontakten, men dette funket visst dårlig på ATX-en. Kan noen hjelpe ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Dersom du meiner de vanlige 4 pins kontaktene som står i HDD, Cd-rom osv så er de slik at på enden av kvar ledning som går inn i kontakten er det pressa på ein pin som kjem ut om du lirker litt på de. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Nei, det er den store ATX kontakten Edit: den man kobler på hovedkortet. Endret 4. januar 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kva skal du gjere med den? Kan jo berre klippe ledningene Lenke til kommentar
jampe Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Litt usikker men tror de er AMP som lager disse kontaktene, de leverr sesialverktøy for og demontere disse. Elfa eller wurth burde ha disse. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Kva skal du gjere med den? Kan jo berre klippe ledningene IQ er en fin bil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kva skal du gjere med den? Kan jo berre klippe ledningene IQ er en fin bil. Du vil ikkje ha hjelp altså...ok. Lykke til Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 det er slike "haker" inni molex "huset" som du bare presser på med en nål... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 det er slike "haker" inni molex "huset" som du bare presser på med en nål... Takk Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kva skal du gjere med den? Kan jo berre klippe ledningene IQ er en fin bil. Spar deg for slike kommentarer, spesielt når du spør om hjelp... For øvrig er pinnene festet vha. mothaker - bøyer du disse inn, skulle det gå bra. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Det er min PSU vi "oppererer" ("info, info") Hmmmm. Kan ikke si at det hjalp . Jeg har presset og presset på de kontaktene men de vil jammen meg ikke løsne. Noe flere forslag? Edit: har prøvd på både 4 pinn'sa og ATX kontakten uten hell. Endret 5. januar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå