BBernes Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har en AMD XP2500+ og denne har kommet opp i 100c og kan den være skadet da eller noe sånt? men når blir en AMD CPU svidd? (XP2500+) Vel burntemp på en XP er på 120c så jeg ville sjekket kjølingen du ligger farlig nær , den er vel ikke helt stabil heller ? Er ikke den på 85 grader? Nei 120c er burntemp. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 det kan være han har sett på feil tall i bios og sett på fahrenheigt.du er nødt til å kjøre helt uten kjøler for å åpnå disse tempene! Vel nå er det knapt noen ribbe på den da... Lenke til kommentar
Star Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Xp -> 95c Andre AMD`er -> 80c Iallefall det jeg har lært... Har man maskin på rundt disse temperaturene, bør man kanskje tenke litt på om man investerte nok i kjøling.. Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Xp -> 95cAndre AMD`er -> 80c Iallefall det jeg har lært... Har man maskin på rundt disse temperaturene, bør man kanskje tenke litt på om man investerte nok i kjøling.. Har nå sjekket og gått over litt på maskina folkz og fant ut jeg måtte ha ny kjølepasta pga. det jeg fikk med tt'n var lim... Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå