sverreb Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 1 minute ago, Simen1 said: @sverreb Hvilken type er vanlig i likerettere i biler og hurtigladere? Ikke mitt felt, men google later til å indikere at powertransistorer stort sett er felteffekt nå (I likhet med nesten alle andre) Men jeg kan ikke si noe for spesifikke design. 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Del skrev (1 time siden): Kahuna, nå er det nok. Jeg har nå funnet to uavhengige lenker som forteller samme historie. Begge tar for seg "typiske" likerettere for eventuelle elektrolyseanlegg i dag såvidt jeg kan se. Dersom du har noe informasjon som sier noe annet, så er jeg naturligvis takknemlig for det. I mellomtiden kan du fortsette å leve i din alternative virkelighet, eller akseptere at beste estimat vi har er 97% effektivitet, og at 90% var ren fantasi kokt opp i håp om at ingen faktisk tok seg tid til å sjekke. Det var da voldsomt så høy og mørk du gjør deg nå? Du har funnet linker til to *likerettere*. Hva skal du bruke dem til? Bygger du eller designer din egen hydrogenfabrikk? Hva blir totalvirkningsgraden strøm-hydrogen-strøm? Det beste 'hydrogenbatteriet' jeg har hørt om kunne returnere omtrent 1/3 av strømmen som ble matet inn. Kunne du klart bedre med din overlegne kunnskap om likerettere eller tror du kanskje de som bygges dette anlegget allerede brukte de beste likeretterne som var å få tak i for formålet? Lenke til kommentar
Del Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Kahuna skrev (22 minutter siden): Det var da voldsomt så høy og mørk du gjør deg nå? Du har funnet linker til to *likerettere*. Hva skal du bruke dem til? Bygger du eller designer din egen hydrogenfabrikk? Hva blir totalvirkningsgraden strøm-hydrogen-strøm? Det beste 'hydrogenbatteriet' jeg har hørt om kunne returnere omtrent 1/3 av strømmen som ble matet inn. Kunne du klart bedre med din overlegne kunnskap om likerettere eller tror du kanskje de som bygges dette anlegget allerede brukte de beste likeretterne som var å få tak i for formålet? Hvorfor siterer du meg? Lenke til kommentar
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 16. januar 2021 Del Skrevet 16. januar 2021 Del skrev (På 14.1.2021 den 17.10): Hvorfor siterer du meg? Derfor : https://www.youtube.com/watch?v=9kG3Qna2pZg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå