Gå til innhold

Regionfri dvd-spiller

Anbefalte innlegg

Eg har nokre dvd-filmer som eg trur kanskjer er sone1 er ikkje  heilt sikker. Men i Norge pga idiotregler så får ein ikkje kjøpt regionfri dvd-spiller.

Då må eg handle frå utlandet. Eg fant ein på amazon.co.uk.

https://www.amazon.co.uk/MAJORITY-Scholars-Compact-Multi-Regions-Control-Black/dp/B082MNH7ZJ/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=MAJORITY+Scholars+Compact+DVD+Player%2C+Small+DVD+Player+with+HDMI+Output+%26+RCA+Audio+Cable+for+TV%2C+Multi+Region+1%2F2%2F3%2F4%2F5%2F6%2C+USB+port%2C+Remote+Control%2C+DivX+(Black)&qid=1610208699&quartzVehicle=778-1197&replacementKeywords=majority+scholars+dvd+player%2C+small+dvd+player+with+hdmi+output+%26+rca+audio+cable+for+tv%2C+multi+region+1%2F2%2F3%2F4%2F5%2F6%2C+usb+port%2C+remote+control%2C+divx+(black)&sr=8-1

Viss eg finner på å kjøpe den så må eg ha adapter slik at den kan brukest her i Norge. Kor får eg tak i dette? Og kva navn skal eg søke på.

Og er det lurt å kjøpe den der. I følge valutakursen så er den 5-600 kr pluss eventuelt toll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MKap skrev (11 minutter siden):

Denne blir vel marknadsført som regionfri?

Den der kjøpte jeg på impuls, i slutten av 2017. Og ble meget positivt overraska over kvaliteten og det at den sluker absolutt alt jeg har av DVDer, og aldri opplevd noe som helst problem med den, angående filmer som ikke blir avspilt grunnet "forbudne" soner/regioner.

Lenke til kommentar
Frank.N.Steen skrev (18 timer siden):

Den der kjøpte jeg på impuls, i slutten av 2017. Og ble meget positivt overraska over kvaliteten og det at den sluker absolutt alt jeg har av DVDer, og aldri opplevd noe som helst problem med den, angående filmer som ikke blir avspilt grunnet "forbudne" soner/regioner.

Ein annan ting er det hdmi på den der?

Lenke til kommentar
  • Hårek endret tittelen til Regionfri dvd-spiller
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...