littleMe Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei! Jeg holder på å lage designet til min side i Photoshop. Jeg lurer på en ting. Hvis jeg f.eks. lager menyknapper i PS også hvordan skal jeg da sette linker på dem? Håper noen som kan forklare meg. Mvh. Little Me.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Her kanskje? EDIT: Dette ble da svar på topic, ikke på det du egentlig spør om Endret 4. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis jeg f.eks. lager menyknapper i PS også hvordan skal jeg da sette linker på dem? Håper du vet at dette ikke gjøres i PS? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hvis jeg f.eks. lager menyknapper i PS også hvordan skal jeg da sette linker på dem? Håper du vet at dette ikke gjøres i PS? PS er et rent grafikkprogram. Knappen kan lages i PS, men må kodes i f. eks. Notisblokk, FrontPage eller Dreamweaver. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Om du bruker "save for web" så _kan_ du faktisk få PS til å lage linker til deg også , men styr unna det. Bruk Dreamweaver, Golive, Frontpage eller notepad til å bygge opp sida med linker og alt det derre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå