MultiGamerClub Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Opplever noe rart om dagen, spiller cyberpunk, minecraft moddet og flere andre tyngre spill.. men likevel drar ikke skjermkortet ifølge Oppgavebehandling? Står ofte på 0% bruk av skjermkortet, ser vram og minne blir brukt men bruken viser ofte bare 0. Er dette en bug i selve windows? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Du får bedre resultater med verktøy f.eks fra skjermkort-produsenten, da du ikke kan stole på at Windows plukker opp all aktivitet. Endret 8. januar 2021 av vidor 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 9. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2021 Merker at i spill ved window/borderless bruker skjermkortet 0% men ifølge MSI Afterburner går den kun til 1650mhz (Er sikkert max uansett stock uten boost).. men i fullskjerm spill går skjermkortet helt som normalt på Oppgavebehandlingen 😐 Alle spill i fullskjerm, da viser oppgavebehandling riktig, alt annet.. nah nah.. Skal prøve å oppdatere driveren, ser nvidia har kommet med en ny driver 461.09 istedenfor 460.89 jeg har. Opplever også spill som går i vindu/borderless at fps er ganske dårlig, selv om det står at jeg bruker skjermkortet :? Men, tar jeg spillet i fullskjerm fungerer det 100% med fps og alt bare funker, hmm hmmm.. Dårlig kort eller bare noe instillinger til PhysX eller 3D-instillinger, jakten fortsetter for problemet x) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå