peterjohn Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Hei, Jeg letter etter medium kvalitet trasse bord. Jeg har fant denne fra obs bygg. Er det god nok for å bruke ? https://coop.no/sortiment/obs-bygg/trelast-og-tyngre-byggevarer/terrassebord/andre-merkevarer-moelven-terrassebord-28x120-furu-kl1-imp-l/?variantCode=48282 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Klasse 2 er som regel godt nok. Lurt å sortere litt når man velger planker i butikken. Men dette er vel ikke mulig dersom man bestiller en hel pakke. Blir alltids noe skre uansett. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Ville ikke kjøpt annet enn kl1 selv. Sist jeg kjøpte var det en del bord som ble kastet. Valgte de ikke ut selv da jeg bestilte på nett. Men om en tar seg tid til å plukke så kan en nok til nøds gå for kl2. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 Hvor mange år kl.1 kan leve i terrasse hvis man sammenheng med kl.2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg vil si samme. Kl1 har bare litt strengere krav til kvister og sprekker. Lenke til kommentar
peterjohn Skrevet 8. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2021 kremt skrev (37 minutter siden): Jeg vil si samme. Kl1 har bare litt strengere krav til kvister og sprekker. Mener du at KL1 er hardere og mer stabil enn KL2 ? Jeg ser at KL1 er litt billigere enn KL2. Er det lurt på kjøpe bare KL1 for å lage terrassebrett ? Hvor mange år KL1 kan leve i terrasse hvis man sammenheng med KL2 ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Hvis KL1 er billigere er det jo bare å kjøpe det. Skal være bedre kvalitet men forskjellen kan være marginal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå