Tashallia Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Hei! Jeg er på utkikk etter en app som kan være behjelpelig i arbeidssammenheng. Jeg har en ide om hvilken tjeneste jeg er på utkikk etter - men jeg kjenner ikke til en app som tilbyr det, og lurer på om noen her inne kan gi meg tips :) Ser for meg en app hvor man kan legge inn flere hovedkategorier - for eksempel "forsikring". Trykker man inn på denne kategorien får man opp en slags notatblokk/underkategori, om du vil. Der det kan stå viktige ting å tenke på om temaet "forsikring". I underkategorien må det være plass til å skrive en del tekst - kan ikke være noen tegnbegrensning/tekstbegrensning der (hvertfall ikke liten/lav). Det er viktig at flere medarbeidere kan ha tilgang til appens innhold - det er hele poenget :) Og så er det viktig at man kan gjøre endringer i både hovedkategorier og underkategorier løpende. Noen som kjenner til en app som kan være aktuell til dette formålet? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg tror du ser etter Notion. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Eller Evernote... Det du ser etter er egentlig en av de større notattjenestene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå