AfterGlow Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Slipper nytt produkt: Intels nye ansiktsgjenkjenning skal være «umulig» å lure Lenke til kommentar
xyzæøå Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Nok et nyttig verktøy for total sosial kontroll... 2 Lenke til kommentar
oppat Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 Så hvis jeg kan automatisere forsøkene og klarer å teste 100.000 ganger så kommer jeg gjennom 10% av brukerne? Intel har en historie med en masse avansert sikkerhetsteknologi som ikke fungerer i deres prosessorer. Lenke til kommentar
MortenL Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Så lenge det finnes sminkører og latex, så er overskriften løgn. Lenke til kommentar
RoyG Skrevet 10. januar 2021 Del Skrevet 10. januar 2021 On 1/8/2021 at 10:23 AM, xyzæøå said: Nok et nyttig verktøy for total sosial kontroll... Uhm... ja... la meg se... Apple? Apple? Hallo! Skal dere ikke hjelpe meg med svaret på denne kommentaren?? Kom on! Kontroller hjernen min da!!! Denne mannen fortjener et godt svar!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå