AzTm Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 altså, dette er 3 gangen jeg lager et slikt topic.. hvorfor det blir slettet er umulig å si! det har med et skjermkort å gjøre og det er riktig kategori! alt jeg vil vite er om geforce 4 ti4400 kjøres med 8xagp eller 4... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 send en mail til nVidia da... Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 7. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2002 gjort det for lenge siden, no answer at all. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 gf4ti4400 støtter opptil 4x agp Lenke til kommentar
SeriousSam Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Tror at ingen av innleggene dine er slettet. Bruk *vis alle innlegg* nederst på siden, så ser du det. Som nytt medlem her på forumet (hei, forresten) oppdaget heller ikke jeg denne *finessen*. - Vi må nok poste sterkere saker for at det skal bli sletta, - tror jeg... :smile: Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg tror ALLE som bruker en optisk mus til vanlig kan skrive under på at den er mye bedre en ei mus med kule....jeg snakker av erfaring :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå