maia Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Leste på "Erfaringer" om Ixus 400 her at det følger med et enkelt program for å fjerne røde øyne, hva heter dette programmet? Og hvordan fungerer det? Lite og bra Av Håvard Gundersen, 19/7-2003 Fordeler: Får plass i lomma, god LCD-skjerm, enkelt for amatøren men har samtidig flere avanserte funsjoner for den mer avanserte. Ulemper: Røde øyne er et problem, en kompis av meg med samme kamera sa også det til meg før jeg kjøpte mitt eget. Enkel programvare som fjerner dette og som fungerer bra følger derimot med, men... Har derimot ikke noe digitalkamera å sammenligne med her. Litt dårlig batterikapasitet. Burde vært mulig koble kameraet rett til strømuttak (ekstrautstyr). Kommentar/konklusjon: Mitt første digitalkamera, og jeg er fornøyd. Skal du bruke noen tuisenlapper på en liten dings så ville jeg brukt de på denna. Men ville nok venta på neste versjon hvis jeg ikke hadde hastverk. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Programmet heter vel PhotoImpression så vidt jeg husker og følger altså med pakken. Det har en egen funksjon som fjerner røde øyne ved å bruke en slags paintbrush som du fører over øynene. Enkelt. Lenke til kommentar
falut Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg bruker Photoshop, og får det til ganske bra. Lenke til kommentar
Andre25 Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei Har selv IXUS, og det er et kjent problem du tar opp. Benytter PhotoStudio 5 for å rette opp, veldig godt fornøyd med det programmet(veldig enkelt). Kan lastes ned fra siden deres gratis, til prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå