Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du om kvinne med sånn kropp?


Gjest 93dc3...073

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 28d30...1d3

Hjelper ikke med all verdens selvtillitt. Det der finner jeg ekstremt uattraktivt, Ikke bare rent visuelt, men noen som ser slik ut mangler disiplin/viljestyrke som også er uattraktivt.

"Men alle kropper er fine, det er personligheten som gjelder".
Nei. Ser ingen grunn til å hylle noen som ikke innser at de har et problem og gjør noe med det.

 

Men slapp av, finnes plenty av folk som tenner på det der.

Anonymous poster hash: 28d30...1d3

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvor morsom hun er i senga. For meg er det ikke kroppsfasongen jeg tenner på, men heller ansiktet, utstrålingen og humor. Selvtillitt er sexy, men det det er ikke all selvtillitt som er like sexy. Gi meg noen som ikke er a4 og driter litt i mote og trender. 

 

Det som sies over her angåendes disiplin er jeg ikke helt enig. Det kan være spiseforstyrrelser, traumer og lignende som ligger bak. Noen har også veldig lav forbrenning. Ja, regnestykket for å slanke seg er enkelt, men det er ikke like enkelt gjennomførbart som mange vil ha det til. 

Lenke til kommentar

For min del handler det mer om kjemi og personlighet, hvordan man matcher der og felles interesser i og utenfor "sengehalmen" + hvordan hun utstråler selvsikkerhet fremfor kroppen hennes. Kropp har sin del å si også, men det er underordnet andre ting. Det mest sexy på ei kvinne er hennes hjerne og hvordan hun ter seg og utstråler selvsikkerhet.

Og ja, jeg har vært "sammen" med noen store kvinner. Skriver sammen pga min kone og jeg har vært sammen i over 20 år og vi har ett åpent forhold og de jeg har møtt av andre kvinner vet det, åpne kort hele veien.

Lenke til kommentar
Gjest ca00f...be2

Personlig er jeg overhodet ikke interessert i noen som ikke viser at de tar vare på seg selv og dermed får et friskt liv forbi 45. 

Er man overvektig pga underliggende lidelser er det ditto like interessant da det alltids finnes en annen fisk i sjøen som er frisk.

 

Anonymous poster hash: ca00f...be2

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...