Gå til innhold

Noen som har erfaring med reklamasjon hos Proshop?


bmwm

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte to nye vifter rundt Black Friday. De monterte jeg nå og jeg hører at ene vifta bråker. Jeg sendte proshop mail med video/lydopptak og informerte de om at jeg vil reklamere og ønsker ny vifte. 

De sendte meg bare en sånn type standard mail rett fra mal 

"Når vi mottar produktet, vil vår tekniske avdeling teste og kontrollere varen for den mangelen det er reklamert på.

Merk at hvis ingen feil blir oppdaget , eller hvis feilen ikke dekkes av garanti / reklamasjonen, vil kunden bli belastet for et test gebyr på 350,00 kr pr . halv time inkl. MVA og frakt kostnader." 

Jeg har ikke særlig lyst til å betale 350kr i "test gebyr" for en vite som koster 300 kr

Burde jeg reklamere eller drite i det?

Her er link til video med lyd:

https://streamable.com/2w3msb

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...