bmwm Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Jeg bestilte to nye vifter rundt Black Friday. De monterte jeg nå og jeg hører at ene vifta bråker. Jeg sendte proshop mail med video/lydopptak og informerte de om at jeg vil reklamere og ønsker ny vifte. De sendte meg bare en sånn type standard mail rett fra mal "Når vi mottar produktet, vil vår tekniske avdeling teste og kontrollere varen for den mangelen det er reklamert på. Merk at hvis ingen feil blir oppdaget , eller hvis feilen ikke dekkes av garanti / reklamasjonen, vil kunden bli belastet for et test gebyr på 350,00 kr pr . halv time inkl. MVA og frakt kostnader." Jeg har ikke særlig lyst til å betale 350kr i "test gebyr" for en vite som koster 300 kr Burde jeg reklamere eller drite i det? Her er link til video med lyd: https://streamable.com/2w3msb IMG_0431.MOV Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Er det en pc vifte? Ta den ut og la den gå i friluft. Hold den opp ned og alle veier og hør om lyden endrer seg. Om lyden enda er det på alle måter så burde den jo fortsatt være der hos proshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå