Goophy Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg slo av pc'en for å legge inn et annet os, men da jeg skulle slå den på igjen skjedde det ingenting når jeg trykket på powerknappen, det virker som om pc'en ikke får noe strøm... Kan det være noe annet? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har hatt lignende feil selv.. Prøv å trekke ut strømledningen, trykk på power-knappen, og sett inn ledningen igjen. Trykk på power-knappen. Dette var fremgangsmåten jeg brukte for å starte opp en gammel pc jeg hadde.. håper det virker med din pc også Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ledningen til veggen........... Sjekk for sikring. Ta av sidedekselet lokaliset kontakten for på /av bryter på hovedkort. Ta av støpsel og kortslutt forsiktig over pinnene med en skrutrekker bordkniv eller lign. Hvis maskinen hopper igang etter et sek. er bryteren gåen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Har prøv det, bytte ledninger og koblet fra 2 hd'er og cd-rom'er. Lenke til kommentar
runela Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 prøv og trekk ut forskjelige ting som ram og skjermkort og for og høre om strømfoskyningen starter, Kan være det meste, husk strømen går i sirkel må komme tilbake igjen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Kobl ifra PSU, dra ut ledningen, sett den i igjen etter 10 sekunder, ta av og på bryteren på PSU, så måler du på straumkontaktene som kjem fra PSU eller kobler på ei vifte, led eller andre ting som lyser. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Da tar man av hovedstøpselet til hk og setter i en kortsluttningsledning for å se om viftene går... Husker ikke i farten hvordan dette gjøres, men kan finne det ut i løpet av kvelden. Hvis noen andre............. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Usj, ikke noe strøm ut av den gitt, herved erklært død... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå