Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sykdom i benmarg

xrays

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest 08177...257

Du får krysse fingrene men 81 år er en god alder uansett utfall. Faren min på 60 år overlevde en spesiell type blodkreft ved å ta en beinmargstransplantasjon. Jeg krysser fingrene for din mor. 

Anonymous poster hash: 08177...257

Lenke til kommentar

Dette burde du egentlig ikke spørre om i et forum. Det er ingen garanti for at informasjonen du får i tråden er medisinskfaglig i tråd med fakta og retningslinjer. Her kan det poppe opp mange diagnoser og påstander som er helt feil, og kan gi grunnlag til stor bekymring hos deg som allerede er bekymret. 

Forhold deg kun til hva legene på sykehuset sier, og vær der for din mor:)

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Enig med AnnonymG. 

Jeg skjønner godt hvorfor du er bekymret, TS. Man er jo gjerne litt bekymret for dem man er glad i. Det tyder på at du og din mor har en god relasjon. 

Men denne bekymringen hjelper jo ikke heller, her må du egentlig bare vente og se, og forholde deg til hva legene sier. Og fortell gjerne legene at du er bekymret. Det mest konstruktive å gjøre nå mens dere venter på svar er å lage masse fine dager sammen, ta en dag av gangen og forsøke å være der for henne. Hun er uansett på riktig sted nå, nå skal de finne ut hva dette er og gi henne den beste mulige behandlingen  

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...