xrays Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Min mor er 81 år og fikk akkurat vite at hun har beinmargsyksom. Er det noen som vet om det automatisk vil være en kreft variant? Hun skal jo undersøkes på sykehus etterhvert da. Ble veldig bekymret 😢 Lenke til kommentar
Gjest 08177...257 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Du får krysse fingrene men 81 år er en god alder uansett utfall. Faren min på 60 år overlevde en spesiell type blodkreft ved å ta en beinmargstransplantasjon. Jeg krysser fingrene for din mor. Anonymous poster hash: 08177...257 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 xrays skrev (48 minutter siden): Er det noen som vet om det automatisk vil være en kreft variant? Nei, det er ikke automatisk en kreftlidelse. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Dette burde du egentlig ikke spørre om i et forum. Det er ingen garanti for at informasjonen du får i tråden er medisinskfaglig i tråd med fakta og retningslinjer. Her kan det poppe opp mange diagnoser og påstander som er helt feil, og kan gi grunnlag til stor bekymring hos deg som allerede er bekymret. Forhold deg kun til hva legene på sykehuset sier, og vær der for din mor:) 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Enig med AnnonymG. Jeg skjønner godt hvorfor du er bekymret, TS. Man er jo gjerne litt bekymret for dem man er glad i. Det tyder på at du og din mor har en god relasjon. Men denne bekymringen hjelper jo ikke heller, her må du egentlig bare vente og se, og forholde deg til hva legene sier. Og fortell gjerne legene at du er bekymret. Det mest konstruktive å gjøre nå mens dere venter på svar er å lage masse fine dager sammen, ta en dag av gangen og forsøke å være der for henne. Hun er uansett på riktig sted nå, nå skal de finne ut hva dette er og gi henne den beste mulige behandlingen Lenke til kommentar
xrays Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2021 Takk for svar. Det var heldigvis ikke en kreft variant. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå