Gå til innhold

Trump-supportere stormer Capitol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

*Utenriksdepartementet. Ikke at det gjør noe forskjell. Skrev Forsvarsdepartementet i forrige post ser jeg nå. 

Ja ser eg tok feil. Men poenget er jo det samme. Ser forøvrig ein svett Mike Pompeo står å mauker i skyggen av Onsdagens hendelser, om alt fra Kina til "woke". For ein latterlig type.

https://www.vgtv.no/video/211112/direkte-mike-pompeo-kommer-med-uttalelse

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (12 minutter siden):

Er det virkelig mulig... enten misforstår du, eller så vil du krangle. Jeg postet bokstavelig talt en video av slossing mellom angripere og politiet her da jeg startet tråden tidlig onsdag kveld og du skal likevel ha det til at jeg liksom tror på en konspirasjonsteori om at politiet bare lot dette skje. Til tross for at jeg gjentatte ganger har postet videoer av politiet som kjemper mot angriperne og har gjort det klart at jeg mener det stikk motsatte av det du hevder. Spesiell bruk av tid og energi.

Breaking: Det står på USAs forsvarsdepartements utenriksdepartements nettsider at Trump ikke er president lenger.

1971323317_Screenshot2021-01-11at21_02_57.thumb.png.7b4d24e8a3d63e65c0a54764b53cb055.png

Link: https://www.state.gov/biographies/donald-j-trump/

 

Årets første gode nyhet??? Ikke la det være nok en skuffelse, vi trenger gode nyheter nå:p

Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (20 minutter siden):

Uvisst? Det er jo litt merkelig. Vil tro det ikke er så lett å hacke seg inn på de sidene? Kan være utro tjenere i DOD?

Og ville noen risikere mange års fengsel for hacking kun for en liten "spøk" som dette?
Å hacke seg inn på slike sider går neppe under radaren selv om konsekvensen er ganske uskyldig..

Lenke til kommentar
aklla skrev (Akkurat nå):

Og ville noen risikere mange års fengsel for hacking kun for en liten "spøk" som dette?
Å hacke seg inn på slike sider går neppe under radaren selv om konsekvensen er ganske uskyldig..

Kan være en av webutviklerne som sitter på sidene til domenet. Det er sikkert en haug av folk, og det kan hende det er vanskelig å finne ut hvem det var. 

Lenke til kommentar
aklla skrev (1 minutt siden):

Og ville noen risikere mange års fengsel for hacking kun for en liten "spøk" som dette?
Å hacke seg inn på slike sider går neppe under radaren selv om konsekvensen er ganske uskyldig..

Jeg tror det er mer sannsynlig enn at Trump har gått av for en time siden ja. Det er ikke sikkert det er hacking, det kan være noen som jobbet med disse nettsidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...