Populært innlegg Psykake Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Thorny skrev (3 minutter siden): Det er faktisk bevist jo. At demokratene, MSM og etablisementet nekter å vedgå seg det er en annen sak. Det er ikke whataboutisme å påpeke at noen har ekstrem bias ved å dra en parallell. Så hvorfor har ikke advokatene til Trump fremlagt disse bevisene i retten? Det er whataboutism når du blander inn BLM i en tråd som handler om Trumpere som stormer Capitol Hill.. Det er ikke relevant. Du gjør det fordi "Se hva de gjorde, det var ille", for å rasjonalisere situasjonen. Endret 6. januar 2021 av Psykake 8 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Thorny skrev (Akkurat nå): Et symptom. Korrekt. Eit symptom på naivitet, ignoranse og generell mangel på hjernekapasitet. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Camlon Skrevet 6. januar 2021 Populært innlegg Del Skrevet 6. januar 2021 1 minute ago, Thorny said: Det er faktisk demonstrert en god del bevis for valgfusk. Tusenvis av vitnemål. Ikke at de nødvendigvis er sanne. Men bevisene finnes. Domstoler over hele USA har avslått anklagene om valgfusk. Så nei, det er ikke gode bevis for valgfusk, fordi da hadde ihvertfall uavhengige og republikanske dommere stemt med Trump. Og skal man avsløre valgfusk så må det gjøres igjennom domstolene. Alle andre alternativer vil ødelegge demokratiet. 12 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Just now, Pallehysa said: Korrekt. Eit symptom på naivitet, ignoranse og generell mangel på hjernekapasitet. Hos demokrater like mye som alle andre. Det er tross alt demokratene nå til dags som 'enabler' etablisementet og status quo. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Thorny skrev (Akkurat nå): Hos demokrater like mye som alle andre. Det er tross alt demokratene nå til dags som 'enabler' etablisementet og status quo. Demokratene jobber for å utjevne klasseskillet. Skatte dei rike, og bygge opp grunnstrukturen i samfunnet. 9 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Bra at vi fikk vite i sommer at covid ikke sprer seg under demonstrasjoner 3 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Dette er fredelige demonstranter. De venstrevridde, Trump-hatende mediene er full av løgn og bullshit som vanlig. Men jeg er redd det etterhvert kommer folk som vil plyndre og ødelegge. Eller motdemonstranter fra venstresiden. Da kan det bli en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Gavekort skrev (2 minutter siden): Så du mener det er rettferdiggjort å bruke vold fordi en annen gruppe helt utenforstående fra denne situasjonen brukte vold den og den gangen? Jeg rettferdiggjør ikke vold av noe slag! Om det har blitt utøvet vold i det som nå skjer vet jeg ikke, har ikke sett noe bevis på det, ennå. Det jeg har sett er at noen har stormet kongressen, mere enn det vet jeg ikke. Men for meg så kom dette ikke som en overraskelse, gitt de kildene som jeg har fulgt litt med på. Spørsmålet blir bare hvor ille blir dette til slutt? Og bare for å nevne det, de av dere som tror at dette magisk bare forsvinner etter den 20. januar kommer til å bli overrasket.. Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 1 minute ago, Camlon said: Domstoler over hele USA har avslått anklagene om valgfusk. Så nei, det er ikke gode bevis for valgfusk, fordi da hadde ihvertfall uavhengige og republikanske dommere stemt med Trump. Og skal man avsløre valgfusk så må det gjøres igjennom domstolene. Alle andre alternativer vil ødelegge demokratiet. Jeg sa ikke at de var gode bevis. Jeg sa det var mye bevis. Mye mer enn for Russiagate. Men etablisementet og MSM er ikke interesserte i å undergrave seg selv. Dette angrepet på Washington var ikke noe som skjedde på grunn av Trump. Det har småkokt og boblet under overflaten i landet så lenge noen kan huske. Og særlig siden det har vært økonomiske nedgangstider i 40-50 år for 70-80% av befolkningen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Biden snakker live nå. "What we're seeing is not representative for Americans. What we're seeing is a small amount of extremists". Endret 6. januar 2021 av Snikpellik 3 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Biden taler direkte nå. Se TV/nett Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Biden live om situasjonen: Lenke til kommentar
Oddvardm Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 iStereo skrev (1 minutt siden): Jeg rettferdiggjør ikke vold av noe slag! Om det har blitt utøvet vold i det som nå skjer vet jeg ikke, har ikke sett noe bevis på det, ennå. Det jeg har sett er at noen har stormet kongressen, mere enn det vet jeg ikke. Men for meg så kom dette ikke som en overraskelse, gitt de kildene som jeg har fulgt litt med på. Spørsmålet blir bare hvor ille blir dette til slutt? Og bare for å nevne det, de av dere som tror at dette magisk bare forsvinner etter den 20. januar kommer til å bli overrasket.. En kvinne ble drept på video. Det er farlig det som skjer. 3 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 1 minute ago, Pallehysa said: Demokratene jobber for å utjevne klasseskillet. Skatte dei rike, og bygge opp grunnstrukturen i samfunnet. Naivt. Demokratene er akkurat like ille som republikanerne. Se hvem Biden har valgt til å jobbe for seg. Det er ingen der eller i DNC som har noen interesse i å utjevne noen særlig forskjeller. Det er bare noe de på toppen sier, fordi det er det velgerne deres ønsker seg. Rundt halvparten av republikanere ønsker seg det samme. Men de får det ikke. Før ting som dette skjer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Benbjo skrev (14 minutter siden): /s? Hva betyr det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Oddvardm skrev (6 minutter siden): Dette er en demonstrasjon hvor bevæpnede folk er kommet i en trengt situasjon. Hvis dette ikke stoppes nå vil vi miste flere. Det finnes ca 3 - 4 våpen per innbygger i USA, barn som voksen. Det finnes nok av våpen hos alle parter.. det er vel bare et spørsmål om tid før kulene flyr.. dessverre..! Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 iStereo skrev (2 minutter siden): Og bare for å nevne det, de av dere som tror at dette magisk bare forsvinner etter den 20. januar kommer til å bli overrasket.. Ingen som tror at idiotien du utviser forsvinner etter den 20 januar. Ein ting vi kan være sikker på er at idiotien lever nok videre i mange folk. 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 iStereo skrev (Akkurat nå): Det finnes ca 3 - 4 våpen per innbygger i USA, barn som voksen. Det finnes nok av våpen hos alle parter.. det er vel bare et spørsmål om tid før kulene flyr.. dessverre..! ...kule har allerede flydd... Seriøst. Inni kongressen. Det er bokstavelig talt postet i denne tråden. 4 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) Thorny skrev (4 minutter siden): Jeg sa ikke at de var gode bevis. Jeg sa det var mye bevis. Mye mer enn for Russiagate. Men etablisementet og MSM er ikke interesserte i å undergrave seg selv. Dette angrepet på Washington var ikke noe som skjedde på grunn av Trump. Det har småkokt og boblet under overflaten i landet så lenge noen kan huske. Og særlig siden det har vært økonomiske nedgangstider i 40-50 år for 70-80% av befolkningen. Bevis som er forkastet av domstolene. Da spiller det ingen rolle. Det finnes ingen konkrete, håndfaste bevis på at det er fusk. Ergo. Trump har ildnet opp situasjonen på et falsk grunnlag. Handlingene til de hjernevaskede fanatikere hans er en direkte konsekvens av Trump sine løgner. Endret 6. januar 2021 av Psykake 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Pallehysa skrev (6 minutter siden): Korrekt. Eit symptom på naivitet, ignoranse og generell mangel på hjernekapasitet. Kommer ikke med mye konstruktivt du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå