Gå til innhold

Trump-supportere stormer Capitol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thorny skrev (1 minutt siden):

Naivt. Demokratene er akkurat like ille som republikanerne. Se hvem Biden har valgt til å jobbe for seg. Det er ingen der eller i DNC som har noen interesse i å utjevne noen særlig forskjeller. Det er bare noe de på toppen sier, fordi det er det velgerne deres ønsker seg. Rundt halvparten av republikanere ønsker seg det samme. Men de får det ikke. Før ting som dette skjer.

For nåke tøv. Det at Republikanerne setter ein stopper for Demokratene sin politikk, betyr ikkje at Demokratene ikkje jobber for å utjevne klasseskillet. Og nei det gjer dei ikkje like ille. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Camlon skrev (5 minutter siden):

Domstoler over hele USA har avslått anklagene om valgfusk. Så nei, det er ikke gode bevis for valgfusk, fordi da hadde ihvertfall uavhengige og republikanske dommere stemt med Trump.

Og skal man avsløre valgfusk så må det gjøres igjennom domstolene. Alle andre alternativer vil ødelegge demokratiet.

Sakene kom aldri opp i retten. Hvordan kan noen bevise valgjuks, da? Men ellers er jeg enig med deg i at Biden er rettmessig vinner. Vanskelig å tro at det har vært juks i stor nok skala til å avgjøre valget. Men noe juks har nok forekommet. En demonstrasjon av denne størrelsen skjer ikke uten grunn. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, Psykake said:

Bevis som er forkastet av domstolene. Da spiller det ingen rolle. Det finnes ingen konkrete, håndfaste bevis på at det er fusk. 

Det spiller tydeligvis mindre rolle, da det er court of public opinion, som betyr noe, og den styres i stor grad av mediene.

Mediene og etablisementet bestemte seg for at ett narrativ var sant, og et ikke var sant, uavhengig av bevisenes stilling.

Det finnes ingen bevis for russisk innblanding. Derimot er det bevis for korrupsjon hos demokratene. Det finnes også bevis for betydelig innblanding ifra flere stater i dette valget.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Pallehysa said:

For nåke tøv. Det at Republikanerne setter ein stopper for Demokratene sin politikk, betyr ikkje at Demokratene ikkje jobber for å utjevne klasseskillet. Og nei det gjer dei ikkje like ille. 

Ta en titt på Biden-kabinettet. Og fortell meg at det er en gjeng som ønsker å utjevne klasseskiller. Jeg venter i spenning.

Lenke til kommentar
Thorny skrev (Akkurat nå):

Det spiller tydeligvis mindre rolle, da det er court of public opinion, som betyr noe, og den styres i stor grad av mediene.

Mediene og etablisementet bestemte seg for at ett narrativ var sant, og et ikke var sant, uavhengig av bevisenes stilling.

Det finnes ingen bevis for russisk innblanding. Derimot er det bevis for korrupsjon hos demokratene. Det finnes også bevis for betydelig innblanding ifra flere stater i dette valget.

Hadde Trump & co hatt håndfaste bevis ville det vært en smal sak og få prøvd dette for retten. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Pallehysa skrev (1 minutt siden):

Du er klar over at KKK var tett forbundet med Demokratene? At det var Demokratene som ikke ville avskaffe slaveriet? Og behandlingen av svarte mennesker, var et reelt klasseskille, som Demokratene jobbet iherdig for å beholde?

Lenke til kommentar
Just now, Vaniman said:

Sakene kom aldri opp i retten. Hvordan kan noen bevise valgjuks, da? Men ellers er jeg enig med deg i at Biden er rettmessig vinner. Vanskelig å tro at det har vært juks i stor nok skala til å avgjøre valget. Men noe juks har nok forekommet. En demonstrasjon av denne størrelsen skjer ikke uten grunn. 

Sakene ble stort sett forkastet før de kom opp i retten, fordi man må kunne vise til et *minimum* av bevis før det går til en domstol. Det at de forkastes betyr altså at Trumps advokater har ikke kunne vise til et fnugg av bevis.

Det er det som er med faktiske juridiske papirer, man kan ikke lyve der. Da mister man tillatelsen til å holde på som advokat, og kan havne i fengsel. Og det har ingen av advokatene vært villige til å risikere. De strekker seg kun til å snakke om alt beviset de skal presentere i pressen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Thorny skrev (1 minutt siden):

Ta en titt på Biden-kabinettet. Og fortell meg at det er en gjeng som ønsker å utjevne klasseskiller. Jeg venter i spenning.

Er Demokratene redusert til Biden kabinettet? Jøss, og du kaller meg naiv... Det er flust av Demokrater i kongressen og i huset som jobber for å utjevne klasseskiller. Samtidig som Biden sin plan er nettopp det, å skatte dei rike meir, for å fordele pengene på helse, skole etc etc. Bare det er ein stor kontrast til forrige administrasjon. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Just now, Pallehysa said:

Er Demokratene redusert til Biden kabinettet? Jøss, og du kaller meg naiv... Det er flust av Demokrater i kongressen og i huset som jobber for å utjevne klasseskiller. Samtidig som Biden sin plan er nettopp det, å skatte dei rike meir, for å fordele pengene på helse, skole etc etc. Bare det er ein stor kontrast til forrige administrasjon. 

Nå bare flisespikker du.

Den progressive vingen av det demokratiske partiet har ikke fått igjennom noe som helst. Og er ubetydelige de neste fire årene.

Lenke til kommentar
iStereo skrev (1 minutt siden):

Du er klar over at KKK var tett forbundet med Demokratene? At det var Demokratene som ikke ville avskaffe slaveriet? Og behandlingen av svarte mennesker, var et reelt klasseskille, som Demokratene jobbet iherdig for å beholde?

Ikkje kan du historie heller. Demokratene pre 1860 ca var Republikanerne idag. Dei skiftet bokstavligtalt parti, rundt 1860 om eg ikkje husker feil. Kven er det KKK støtter idag tror du? Nancy Pelosi, Bernie Sanders, eller Republikanerne?

• Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...