Øystein.F. Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Denne månaden byr på både solskin, leigemord og ein fot i kvar verd. FEATURE: Desse spela gler vi oss til i januar Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Gleder meg til Hitman 3. Skal kjøpe det når det kommer ut etterhvert på Steam. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Ingenting spennende altså, sukk. Gi meg et nytt Lands of Lore. 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Endelig en grunn til å pakke xboxen ut av esken. Blir spennende å se hvordan den klarer seg. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Første gang det frista med VR kjenner eg. Hitman i VR må jo være interessant. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Iki skrev (2 timer siden): Endelig en grunn til å pakke xboxen ut av esken. Blir spennende å se hvordan den klarer seg. Helt enig. blir å kjøpe 30 dagers ultimate gamepass for The Medium og Cyber shadow på min så og si ubrukte Series X. Har pakket den ut for lenge siden vel og merke og testet at den funker. Cyber shadow blir rått. Dette er jo nesten en oppfølger til "The messenger" som var og er et knallspill med sin retrografikk og musikk. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Gleder meg til The Medium ser ut til å bli et bra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå