banansplitt™ Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg var så jævelig klar for å rage over Bruno/Maguire fra start nå. Godt Ole har tatt til vettet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg var så jævelig klar for å rage over Bruno/Maguire fra start nå. Godt Ole har tatt til vettet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Slik ser det ut når britisk sjettedivisjon (National League North) slår ut Derby i cupen 2-0. Edit: Også får en håpe ikke er noen med covid-19 i det rommet. —- Forøvrig gøy med McTominay som kaptein i dag! Fortjent. Edit: Og viser seg tilliten verdig. Endret 9. januar 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 7 minutes ago, blured said: Forøvrig gøy med McTominay som kaptein i dag! Fortjent. Jepp 😂 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Kapteinen slår til med en snasen scoring! Nåværende kaptein for Skottland - fremtidig kaptein også for United? Endret 9. januar 2021 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Roar Stokke har pensjonert dybdesynet tydeligvis 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Snikpellik skrev (10 minutter siden): Kapteinen slår til med en snasen scoring! Nåværende kaptein for Skottland - fremtidig kaptein også for United? Han er vår nye Carrick, en skikkelig "kjøttkaker i brun saus"-spiller, som bare alltid kommer til å være endel av startoppstillingen og som alltid spiller solid 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Lukaku - Stormzy Diallo - Okoli Bailly - Tuanzebe Ikke så lett å se forskjell tydeligvis. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Er det bare jeg som ser ganske mange likheter mellom Greenwood og Haaland i måten de beveger seg på topp og teknikken i mottak? Selvsagt mange forskjeller spesielt fysisk, og spesielt i kvalitet, men de er ganske like typer på noen områder. Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Å gå ut slik hadde DdG aldri gjort. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Blir oppriktig lei meg når sånne sjanser som Mata hadde der ikke går inn. Helt fantastisk angrepsspill som ville blitt et av sesongens mål for oss, men så kommer det til å bli glemt for alltid siden den ikke gikk inn. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Synes synd på Bailly. Helt sjukt å være så utsatt for skader. Ble det mange kamper denne gangen? 2.5? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Ja... Når det for en gangs skyld ikke er hans egen feil så blir han nesten drept av egen keeper. Får håpe det ikke er noe varig skade Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 Det ansiktet der ... 😂 Han hadde ikke mye planlagt å måtte spille i dag. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Synes nesten synd på Lingard der. Ikke vært mye bra etter des 2018. Edit: Dette må forøvrig være noe av den dårligste kommenteringen jeg har hørt av Roar Stokke. Men kanskje litt uinspirerende å gå fra Red Bull - BvB, til det her. Endret 9. januar 2021 av blured 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2021 Bra å se en engasjert Donny der Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 blured skrev (11 minutter siden): Dette må forøvrig være noe av den dårligste kommenteringen jeg har hørt av Roar Stokke. Han har jo aldri vært særlig god syns jeg Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. januar 2021 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Edit: Enig med studio. Dette var zZz. Men godt at vi gikk videre. Endret 9. januar 2021 av blured 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå