akelbo Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 I tillegg kommer Resurgence-modusen tilbake. Warzone har slitt med elendig våpenbalansering siden før jul – nå lover utvikleren endringer Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Det gledes og kan ikke skje fort nok. Er jo ikke annet å se i warzone. Makset DMR 14 selv men slutta å bruke. Litt for guilt og litt for lite pleasure rett å slett. Virker lite troverdig for meg at dette var en feil. Er jo slikt med nytt innhold i alt mulig spill. OP i starten og nerfes etter litt. Om det incentiv for å kjøpe BO og lvle våpnene i mp eller om det bare for å skape snakkes rundt warzone vet jeg ikke. Feil alene som forklaring kjøper jeg ikke. 3 Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Var et utrolig morsomt spill i starten, men det har bare gått i nedoverbakke siden. Er ganske tydelig at forretningspraksis er å innføre nye våpen, selvsagt gjøre de OP for å skape intensiver for kjøp, så "fikse" det senere. Money printer go brrrr. Spikeren i kista for min del var når de merga Cold War. RIP WZ. Det var moro så lenge det varte. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 Godt at våpenbalanseringen endelig kom, men Warzone er fortsatt gjennomsyret av hackere. Det er dessverre det største problemet. Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 den har vi hørt før, hahaha! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå