AfterGlow Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Google-ansatte danner fagforening: – Vi har fått nok! Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 "Til tross for sitt «don't be evil»-motto...."?? Det er vel et motto som verken Google eller Alphabet har...?! Lenke til kommentar
Dudeliduu Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Gjest MKII skrev (9 minutter siden): "Til tross for sitt «don't be evil»-motto...."?? Det er vel et motto som verken Google eller Alphabet har...?! De hadde det. Men ikke nå lengre såvidt jeg vet. Og Code Of Conduct eller motto blir litt samme greia egentlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 15 hours ago, Dudeliduu said: De hadde det. Men ikke nå lengre såvidt jeg vet. Det operative ordet der er "hadde", men de HAR "ikke nå lengre", og har oppgitt det mottoet for flere år siden... Nå virker det i blant/ofte som at mottoet til Google er "Be evil"... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. januar 2021 Del Skrevet 8. januar 2021 (endret) Synes det er flott at flere i Google velger å organisere seg. Så spørs det om ikke hele gjengen blir sparket.. Skulle skjedd i Amazon og, jesus for et selskap det er.. De behandler ansatte som om de skulle være roboter. Det er snakk om at de skal starte opp i Norge og. Det er jeg ikke begeistret for. Endret 8. januar 2021 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå