TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei! Jeg tenkte bare at jeg måtte lodde stemningen hos de av dere som har Sense abbonnement eller kontantkort. Jeg har selv vært kunde hos dem i lengre tid og er meget godt fornøyd med både kundeservice, og nettoppsettet de har for betaling av faktura, sending av smser o.l. Men det er jo som vanlig noen små ting. Desverre er Sense langtifra best på pris, slik Site var når jeg fikk mitt første abbonnement. Men nå har man jo engang vært så dumme at man har bundt seg til en operatør for en stund, så da får man vel slite det med helsen. Kundeservicen deres er både rask, og høflig og har du problemer med å betale fakturaer så er det ikke mer enn en e-post som skal til, så er det utsatt til ett tidspunkt du ønsker. Mange plusser i boken for sunn fornuft blandt kundebehandlerene! :o) Ett lite minus var den tekniske biten. Jeg ba om hjelp når jeg holdt på med GPRS, bluetooth og internett på laptopen min, men det var det dårlig med. Nå var dette riktignok ganske tidlig i utviklingen, men allikevel...Men jeg antar at de har tatt seg opp en del der også... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hadde sense ifjor. Ble satt over til internet adelingen deres eller henvist til Telenor for hjelp med data opplegg Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 hadde sense ifjor. Ble satt over til internet adelingen deres eller henvist til Telenor for hjelp med data opplegg Ok. Jeg fikk kontakt med en "backoffice" avdeling, eller andre-linje support som det heter... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Meget fornøyd med sense..... Veldig forståelsefull med kundeservice..... ikke de billigste prisene men gjør ikke no.... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Meget fornøyd med sense.....Veldig forståelsefull med kundeservice..... ikke de billigste prisene men gjør ikke no.... Nei, det samme tenker jeg. Kan godt betale litt ekstra for den gode servicen. Dessuten er det ikke SSSÅÅÅÅ mye mer man betaler prøver jeg å fortelle meg selv Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Meget fornøyd med sense.....Veldig forståelsefull med kundeservice..... ikke de billigste prisene men gjør ikke no.... Nei, det samme tenker jeg. Kan godt betale litt ekstra for den gode servicen. Dessuten er det ikke SSSÅÅÅÅ mye mer man betaler prøver jeg å fortelle meg selv servicen er god å det er aldri no tull med telefonen..... Noe som telenor burde skamme seg for!!!!! Over til no annet: Telenor brukte 5 uker for å fikse Hustelefon linja å adsl linja mi..... På toppen av det hele mener at jeg forsatt skal betale for de 5 ukene.... Noe som får meg til å explodere Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Telenor brukte 5 uker for å fikse Hustelefon linja å adsl linja mi..... På toppen av det hele mener at jeg forsatt skal betale for de 5 ukene.... Så du skal betale for en tjeneste du ikke hadde? Det høres jo lite logisk ut , men dog så Telenor ut...Telenor har en klagenemd, prøv å ta kontakt med dem? Hva forårsaket problemet? Endret 4. januar 2004 av TheScorp Lenke til kommentar
mobman Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Når SENSE daglig henviser kunder med tekniske problemer til 09000 så sier vel d d meste mener nå jeg da........ har de stabla en tjeneste på beina så bør de jaggu kunne betjene den også.... koster noen kroner å yte en slik service og da blir desverre eksempelsvis sms 1-3 øre dyrere enn hos de billigste.. ha en fin dag Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Når SENSE daglig henviser kunder med tekniske problemer til 09000 så siervel d d meste mener nå jeg da........ har de stabla en tjeneste på beina så bør de jaggu kunne betjene den også.... koster noen kroner å yte en slik service og da blir desverre eksempelsvis sms 1-3 øre dyrere enn hos de billigste.. ha en fin dag Vel, så lenge de leverer tjenester på Telenor sitt nett, med telenor sitt oppsett så er det vel strengttatt like greit å bli henvist der for tekniske ting, iogmed at Sense faktisk knaptnok sitter på tilgang til å endre ting der, uten å gå via Telenor selv... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har sense mid choice, synes det er billig og greit. Tok litt lang tid før jeg fikk autogiro, men ellers så har det ikke vært noen problemer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Telenor brukte 5 uker for å fikse Hustelefon linja å adsl linja mi..... På toppen av det hele mener at jeg forsatt skal betale for de 5 ukene.... Så du skal betale for en tjeneste du ikke hadde? Det høres jo lite logisk ut , men dog så Telenor ut...Telenor har en klagenemd, prøv å ta kontakt med dem? Hva forårsaket problemet? Joda...sent dem et brev jeg...venter forsatt på svar... Problemet lå i sentralen, sa de nå vertfall.... Men linja er nå ikke stabil ennå...den faller ut et par ganger i timen....(bare for 5 min.) men alikavell.....plagsomt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå