Chris Wrynn Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Hei. Jeg skaffet meg nettopp ipad (har tidligere hatt samsung nettbrett). Jeg prøver å abonnere på noe, men har veldig problemer mer å få det til. Det står at det trenger ekstra godkjenning med tanke på nye regler iverksatt i Norge for å unngå svindel. Greit nok det. Trykker på neste og det kommer en popup som sier "kontakter kortutsender". Men den bare lukker seg igjen, også kommer det "betalingsmåten ble avvist". Har dette noe med banken å gjøre? Har penger på konto. Bruker en lokal bank. Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar
bbios Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Chris Wrynn skrev (38 minutter siden): Hei. Jeg skaffet meg nettopp ipad (har tidligere hatt samsung nettbrett). Jeg prøver å abonnere på noe, men har veldig problemer mer å få det til. Det står at det trenger ekstra godkjenning med tanke på nye regler iverksatt i Norge for å unngå svindel. Greit nok det. Trykker på neste og det kommer en popup som sier "kontakter kortutsender". Men den bare lukker seg igjen, også kommer det "betalingsmåten ble avvist". Har dette noe med banken å gjøre? Har penger på konto. Bruker en lokal bank. Noen som har noe forslag? Fikk en Mail fra banken min noe om EUs betalingsdirektiv før nyttår om netthandel. Sjekk om du har fått noe Mail om d. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Høres ut som en feil i appen du bruker. Det som er nytt er at du må bekrefte kjøp på nett med BankID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå