pkg_inc Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Jeg forsøker å finne én skjerm som kan brukes til både hjemmekontor, gaming og litt bilderedigering. Ønsker følgende: Minst 144Hz refresh rate Minst 1440 piksler i høyden Minst 34 tommer stor, men helst mindre enn 49 (blir for stort til skrivebordet) Ikke grusomt dårlig fargegjengivning Innebygget KVM Helst flat eller svakt buet (ikke 1000R) Har ikke klart å finne noe som passer (og KVM er ofte ikke på prisjakt eller andre søkesteder), noen som har noen tips? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 25. januar 2021 Del Skrevet 25. januar 2021 Her er det mange ønsker - som jeg forsåvidt kan forstå - men som ikke kan oppfylles i èn skjerm. KVM har jeg sjeldent sett i annet enn skjermer som er egnet for "proff"-brukeren. Disse skjermene har ofte ikke mer enn 60-75 Hz, og jeg kan telle på to-tre fingre hvor mange som er ultrawide, og under 49". Hvis alle krav skal oppfylles, må du vente lenge. Om du kan fire på noen av kravene er det større sjanse - så hvilke av de du nevner er viktigst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå