braaker Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hei Jeg tenker på å bestille ny strømforsyning (den gamle brååååker) Gidder ikke legge så masse penger i det så jeg tenkte på denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FSP30060PN Noen som har erfaringer? Jeg overklokker aldri så 300w holder siden det er det jeg har nå! Det jeg også lurer er : Følger kontaktene som jeg trenger med? de som skal til HDD, cd room osv? Mhv brAAker Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) denna er fin.... har den selv Bare i 350W alt følger med... EDIT: uansett... dette ser du selv på siden du linker til... under kontakter... Endret 4. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Sett inn en stille 12cm vifte i den gamle psuen din her er en guide om moden, du sparer mye penger på det Lenke til kommentar
braaker Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 EDIT: uansett... dette ser du selv på siden du linker til... under kontakter... Ja, men jeg kan ingen ting om kontakter å strøm osv Men takk for svaret Tror ikke jeg skal starte å modifisere psu'en Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg har modellen over, den er veldig stille. Eneste jeg syns er minus med den er at det er lite molexkontakter på den. Det var dobbelt så mange på den gamle Chieftecen jeg hadde. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Meget bra valg Du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Eneste jeg syns er minus med den er at det er lite molexkontakter på den. Det er jo bare å kjøpe noen sånne isåfall... EDIT: Forton/Source Rocker Endret 4. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 EDIT: uansett... dette ser du selv på siden du linker til... under kontakter... Ja, men jeg kan ingen ting om kontakter å strøm osv Men takk for svaret Tror ikke jeg skal starte å modifisere psu'en men du trenger da ikke kunne noe om strøm for å få til det kan jo gjøre det på det lette måte? bare klipp av ledningene på vifta på den som satt inni der fra før og sett inn en vifte med 3pins molex, så har du jo ikke vært i nærheten av å måtte lodde elns... Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Eneste jeg syns er minus med den er at det er lite molexkontakter på den. Det er jo bare å kjøpe noen sånne isåfall... EDIT: Forton/Source Rocker Joda ikke noe problem, har kjøpt sånne selv jeg. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvis psuen bråker så skifter du VIFTE, uff, blir trist når folk sier dem skal ha ny pga støy... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er vell ikke alle som kan lodding og skifte ut på slikt, så da velger dem det letteste. Dette er et meget bra valg, skulle egentlig kjøpe samme PSU, men jeg sku ha den med 350W, men så snubbla jeg over et barebonesystem som jeg forelska meg i Fattern har en Aopen som skal vist være bygget på samme prinsipp, men har hørt at det er nesten samme PSUen, de sammarbeider eller noe slikt (tørr ikke bekrefte dette, er så usikkert som mulig). Den hadde iallfall mer enn nokk molex kontakter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå