cowai Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hjelp, Jeg skal ha et pent kabinett som er bra til overklokking....Noen forslag??? og nytt hovedkort som støtter amd barton series. Og 512-1024 ram (avhenger av prisen) Og ein god cpu (amd) maks 1200kr. som kan klokkas veldig mye.... Skal ikke ha harddisk,cd spiller eller brenner.... KAN dere hjelpe meg...? TAKKER enormt for et svar:... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kjøp en amd 2800 barton. corsair eller geil RAM . Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hvis du skal ha et skikkelig bra kabinett er jo Lian Li noe å annbefale. de kan ofte være litt dyre men de gir mye mer for pengene en f.eks thermaltake Lenke til kommentar
cowai Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 hvor får jeg kjøpt et sånt kabinett? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) Microplex.no? Endret 4. januar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå