phreak-z Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 ville bare nevne for folk at det er kommet en ny casemod butikk.. www.hcs.no eller for de i sandes området, ligger det i gata oppforbi videoverden, rett ved siden av tinghuset. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 bah, de kunne jo si noe om viftene de selger da.. "solid vifte ned grånne lys" Ikke noe om hvor mye den flytter eller hvor mange db.. Lenke til kommentar
mobpedersen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 det der synes jeg var en lattis hjemmeside. Ikke det at jeg kunne ha laget bedre, men det er jo absolutt ingen informasjon der. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) *slettet* Endret 28. januar 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmmmm, høres ikke bra ut men til dere som ike fant db'en på viftene : har dere prøvd google=? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ikke for å være frekk, men når en som har to innlegg fra før av kommer og forteller om en ny hjemmeside, så virker det suspekt. Husker tilbake på et par sånne tråder fra før av. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Er ikke det forbudt å drive kommersiell reklame her? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 hmmmm, høres ikke bra ut men til dere som ike fant db'en på viftene : har dere prøvd google=? Man skal ikke trenge å google for å finne info om et produkt som er butikk selger.. du er teit hvis du tror det.. Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 for å komme tilbake til topic. mener at HCS har vært en stund da... HCS-elektronics. eller tar jeg feil nå? men om casemodseksjonen er ny, skal jeg ikke krangle på. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 var jo litt digg og kunne kjøpe LCD display for 300,- Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 lukter reklame lang vei her, trådstarter har 2 innlegg... Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, la oss angripe trådstarter! Det har jo så mye for seg! Ærlig talt synes jeg bare det er flott at flere casemod sjapper vokser opp, - flere butikker - mer konkurranse - lavere priser på casemod utstyr(som angår mange av dem som henger her på overklokking.no). Dette er ikke reklame på noe som helst plan imho. bare helt grei info å få med seg... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, la oss angripe trådstarter! Det har jo så mye for seg! Ærlig talt synes jeg bare det er flott at flere casemod sjapper vokser opp, - flere butikker - mer konkurranse - lavere priser på casemod utstyr(som angår mange av dem som henger her på overklokking.no). Dette er ikke reklame på noe som helst plan imho. bare helt grei info å få med seg... er ikke meningen å angripe noen. var vel heller en konstatering. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Som jeg ser på dette så er det likt alle de andre innleggene der man henviser seg til et produkt på eks. microplex.no Så synes jeg ikke dette var noen form for reklame, han bare forklarte at det er ei ny casemod shappe, han sier ikke noe om nå er det salg, dette er billigere enn her ........ så dette var en nyhet for meg, syns det var en bra side, så nå vurderer jeg å kjøpe/bestille noe der fra, men skulle ha visst først hvordan de er på kundebehandling når det gjelder mangel på vare og reklamasjoner. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ikke ork enda en "nettconnection sak" til her a! blir så mye styr av det. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ikke ork enda en "nettconnection sak" til her a! blir så mye styr av det. Tror egentlig jeg er mye enig med deg her! Liker selv ikke krangler, selv om man skal diskutere, så er dette den gale saken av å gjøre dette. PS: Kan ikke en admin komme og si sin mening om dette og hvordan han tar det som reklame eller "nyhet"? Så slippe vi medlemmer å krangle så svært. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hm, ikke for skape blest men jeg har en sterk følelse at phreak allerede har en konto her... kanskje noen husker denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå