VikingStaal Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Heiaa Kort fortalt: jeg har videregående studiespesialiserende, bestått alle fag. Videre så har jeg jobbet siden videregående i 6 år nå, innen helse i 1,5 år - 100% hele tiden. Jeg ønsker å studere sykepleier på sikt, men vurderer å ta opp vg1 helsefag så vg2 ambulansefag fra videregående først - dette for å få et grunnlag pluss at jeg ser på det som positivt å ha fagene med tanke på fagbrev ved senere anledning. Og ja, jeg vet man kan gå paramedic på universitetet, men det ønsker jeg ikke. Er det noen som vet om det er mulig å få fritak fra vg1 fagene slik at jeg kan hoppe rett over på vg2 ambulansefag? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 4. januar 2021 Del Skrevet 4. januar 2021 Ambulansearbeidere kommer i større og større grad til å bli byttet ut med paramedics, med kun fagbrev kommer du til å slite når du skal konkurrere om de samme arbeidsplassene som de. Tryggere løsning å bli sykepleier direkte eller ta fagbrev som helsefagarbeider om du vil ha jobb etter skolegangen. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. januar 2021 Del Skrevet 5. januar 2021 Det er mulig, men det er basert på ei konkret vurdering. Argumentet for deg må være at du ved å gå studiespesialiserande har bestått likeverdige fag som det som er pensum på vg1. Mange av faga i vg1 helsefag er nok heilt like dei generelle allmennfaga som du har tatt på studiespesialisering. Eg vil anta at du ikkje får fritak frå heile vg1, men det at du vil kunne få fritak i mange av faga på vg1 og nokre av faga i vg2 slik at du kan ta alt på eit år. Frå forskrift til opplæringslova: Sitat § 1-16.Godkjenning innan vidaregåande opplæring av tidlegare bestått opplæring i Noreg eller i utlandet Ein elev som tidlegare har bestått eit fag som er det same faget, eller som er likeverdig med eller meir omfattande enn eit fag etter læreplanverket, skal få godkjenning for dette som bestått fag etter læreplanverket. Dette gjeld anten det aktuelle faget er bestått i Noreg eller i utlandet. Eleven må søkje rektor om slik godkjenning, og må sjølv leggje fram den nødvendige dokumentasjonen. Ein elev som har gjennomført og bestått eit opplæringsår i utlandet på nivå med norsk Vg1 og/eller Vg2, kan søkje fylkeskommunen om å få denne opplæringa godkjend som ein del av norsk vidaregåande opplæring. Denne ordninga gjeld for alle utdanningsprogramma. Fylkeskommunen skal vurdere søknaden og gje godkjenning når innhaldet i opplæringsåret i utlandet er likeverdig med eller meir omfattande enn opplæringa etter læreplanverket. Opplæringsåret i utlandet må ha hovudvekta på den fagkrinsen ein finn i det tilsvarande norske opplæringsåret, men det er ikkje krav om at den utanlandske opplæringa inneheld alle dei einskilde faga i det aktuelle utdanningsprogrammet. Søkjaren må leggje fram nødvendig dokumentasjon på den utanlandske opplæringa. Fylkeskommunen kan gje tilsegn om godkjenning på vilkår før eleven dreg til utlandet. Avgjerd etter første og andre ledd er enkeltvedtak som det kan klagast på til fylkesmannen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå