Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 (endret) 3 hours ago, cattoo said: Er det noken som har greie på cirka kor mykje ein må rekne med å betale for demontering + montering av ny ovn (inkludert fiksing av nytt og gamalt hol)? Sist jeg gjorde dette (for ca 10 år siden), hadde jeg selv fjernet gammel peis og murt igjen hullet i pipa. Hadde 3-løps pipe, så ny peisovn skulle på annet pipeløp. Jeg hentet ny peisovn selv, så den stod klar for montering. Det som ble gjort var å lage nytt hull i pipa, montere ny innsats og røykrør, montere/lime porebetongelementene som omsluttet innsatsen, lage og levere gnistplate på gulvet, og alt med melding til lokalt brann- og feiervesen. Såvidt jeg husker betalte jeg ca 6.000 inkl mva for jobben. Endret 6. januar 2021 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. januar 2021 Del Skrevet 6. januar 2021 https://www.nrk.no/vestland/byradet-ber-folk-droppe-vedfyring-og-bilkoyring-om-dei-kan Tydeligvis kan de ikke sanksjonere denne vinteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå